Bilder på era Polarisar!

Sir Alop

Välkänd medlem
30 sept 2011
1.078
0
16
Fy fan va fräscha stormar,så jävla coola vårskotrar!
Sån ska jag köpa mig! :)


Nån av dom som var på blocket i luleå för ett tag sen?
 

Kyten

Välkänd medlem
3 jan 2006
730
0
16
Luleå
Nej. Min köpte jag för typ 3-4 år sen och polarn köpte sin i höstas.
Skulle köpa min bara för att min ordinarie skoter gick sönder första dagen på vecko fjällsemestern.
Men blev förälskad på en gång. Alla borde äga en trippel så enkelt är det. Och nu vill jag aldrig sälja. vill hellre renovera den till perfekt skick hela skotern.
 

Sir Alop

Välkänd medlem
30 sept 2011
1.078
0
16
Ok!

Har börjat spana efter något liknande och såg en storm 800 sks i luleå som var isärplockad,renoverad och uppmålat chassie osv.
Blev lite sugen men har lite dåligt med utrymme just nu! :eek:h:
 

Kyten

Välkänd medlem
3 jan 2006
730
0
16
Luleå
Aha det var den du menade. Det var en polares polare som gjorde det jobbet. Undra var den for den maskinen. Den blev mkt fin. Det var en -94 och de på bliderna är -95
 

martinekman

Välkänd medlem
5 mar 2011
190
0
6
Uppdaterad PRO RMK 600 2012 års modell.
Kortat dynan för att få plats med stora Burandt-väskan och dunk. Pulverlackad framvagn och delar i boogin. En del detaljer har även de fått en orange touch.
 

kotte_parva

Välkänd medlem
15 feb 2008
652
0
16
Haparanda
Aopropå vita skidor så såg jag att swedtechracing tagit fram ett par vita som ser väldigt lovande ut
Nån som sett dessa irl eller vet priser?

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2
 

mathiasf

Välkänd medlem
5 mar 2008
410
0
16
Luleå
Ja jag hade gärna haft vita jag också då dom oranga inte är samma nyans som de övriga men men.
Schysst de blev med oranga huvgaller :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 

Twalle

Välkänd medlem
13 okt 2012
152
1
16
piteå
Ska byta framvagn på Assaulten (till Pro rmk bredd). Kom på tanken att pulverlacka a-armarna vita men velar som satan. Vad tycker ni? svarta lr vita?
 

Attachments

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Ska byta framvagn på Assaulten (till Pro rmk bredd). Kom på tanken att pulverlacka a-armarna vita men velar som satan. Vad tycker ni? svarta lr vita?
Förstår inte frågan?
På vilket sätt har allmänheten veto i vilken färg du tycker är snygg på din skoter?

Ett förslag om du är osäker är att åka in till närmaste reklamfirma, tigga åt sig några spillbitar vit folie och foliera för att se hur det gör sig live-kostar max nån hundring om du måste köpa folien, samt ngn timme att kleta fast det.

Om jag hade frågat allmänheten vad dom tyckte om designen när jag beställde wrap till min hade jag knappast fått speciellt många "likes" misstänker jag-men eftersom det är min skoter och jag som ska använda den, så sket jag i vad andra tyckte... ;)

En framvagn är dessutom varken speciellt tidskrävande eller dyr att byta färg på om det skulle bli riktigt bajs, så välj vad magkänslan säger! :)
 

Twalle

Välkänd medlem
13 okt 2012
152
1
16
piteå
Frågan kan knappast vara svår att förstå? Jag skrev ju att jag velar som satan vilken färg jag ska ta eftersom jag INTE vet vilket jag tycker är snyggare/passar bättre.
Det kan ju faktiskt vara så att en stor del av er tycker tex vit kommer bli nice, och då tar jag vit. Problem löst....

och varför lägga timmar och pengar på att testa foliera? har ju redan en bild (okej gjord i paint men ändå)

Att du skiter i vad andra tycker har dessutom inget med mig att göra, alla är vi olika vet du... =)
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Det tar inte flera timmar att lägga på lite folie på framvagnen om man ska göra det för att få en helhetsbild av hur det ser ut live...och det kostar inte många kronor heller.
Jag tyckte att din åsikt var viktigare än andras, eftersom det är du som betalar pengar för att lacka om framvagnen-om 90% tycker en sak och du följer rådet, men det visar sig helfel när det sitter på plats, så är folie billigt i sammanhanget...
 

Twalle

Välkänd medlem
13 okt 2012
152
1
16
piteå
Min åsikt kan inte vara viktigare än andras då jag inte har någon åsikt.
Det var liksom därför jag frågade..

Jag tror inte det kommer se så annorlunda ut live än på bilderna, man får nog bra hum hur det kommer se ut.

Att fråga folk om råd är väl inte så himla farligt... eller?
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Nej, det är absolut inte farligt-men jag försöker säga att din åsikt är viktigare än någon annans eftersom det är din skoter och du som betalar.

Men ok, som svar på ursprungsfrågan:
Välj vit framvagn, för det finns inte att välja i standardskick-du får ett nytt utseende.
Snyggt eller inte är ju en smakfråga, men får du till en vitfärg som matchar skotern kan det säkert se vettigt ut.