Bilder på era Polarisar!

W

wettrob


IQn fick vara med en vinter till också.
Hur hög är styrhöjaren?
Fick du förlänga gaswire etc?

Har försökt få svar på hur hög höjare jag ska stoppa på IQRR 08 utan att börja förlänga wires men har inte gått så bra...
 

martinohman

Välkänd medlem
25 dec 2010
340
0
16
luleå
Här är några bilder på min pärla just nu, det som är gjort på den:

-Betterboards
-Arctic Fx dekalkit
-C&A pro xtx
-Diverse pulverlackering
-Extreme bumper
-RTR-kit som inte monterats än

Väntar även på chassiebyte och Burandt's powder trac fotsteg efter lite felmontering på verkstan... funderar även på lite mer pulverlackering..

Här har ni några bilder..


Notera att variatorkitet inte är på då denna bild togs.. ;)



 

BiG

Välkänd medlem
15 feb 2005
832
0
16
Åsele
Här är några bilder på min pärla just nu, det som är gjort på den:

-Betterboards
-Arctic Fx dekalkit
-C&A pro xtx
-Diverse pulverlackering
-Extreme bumper
-RTR-kit som inte monterats än

Väntar även på chassiebyte och Burandt's powder trac fotsteg efter lite felmontering på verkstan... funderar även på lite mer pulverlackering..

Här har ni några bilder..
Snygg! Vad heter dekalkitet?
 

roBain

Välkänd medlem
18 nov 2009
444
1
16
Örnsköldsvik
Hur hög är styrhöjaren?
Fick du förlänga gaswire etc?

Har försökt få svar på hur hög höjare jag ska stoppa på IQRR 08 utan att börja förlänga wires men har inte gått så bra...


Sitter en typ 2" och ett fly minibend. Vet inte hur högt det är men jag behövde förlänga bromswiren iallafall, gick bara in på en hydraluikfirma och sa att jag ville ha en som var lite längre, hade tagit mått på hur mycket längre. Men tror att 100mm räcker långt. Så tog dom kopplingarna och pressade dit dom på den nya slangen bara
 

roBain

Välkänd medlem
18 nov 2009
444
1
16
Örnsköldsvik
Fick på ny färg på min framvagn å spindlarna, tycker det blev mycket bättre än orginal med svarta a-armar och metallfärgade spindlar. :)

 
W

wettrob

Sitter en typ 2" och ett fly minibend. Vet inte hur högt det är men jag behövde förlänga bromswiren iallafall, gick bara in på en hydraluikfirma och sa att jag ville ha en som var lite längre, hade tagit mått på hur mycket längre. Men tror att 100mm räcker långt. Så tog dom kopplingarna och pressade dit dom på den nya slangen bara
Okej men det löste sig, har varit och tittat själv och ska iallafall gå på en 4" utan större problem när man har org styret.