Bilder på era Polarisar!

Lever för SNÖ!

Välkänd medlem
19 okt 2008
172
0
6
kalix-nyborg
Sådär ser den lilla Verticalen ut...
DSC00650.jpg
Gjort:

- Slp singel rör + burk
- Slp PP skidor
- Slp boostbottle
- V-force 3
- Fixad luftburk
- Drevad o fixat variatorer

" Mitt måtto, bara den orka dra pulkan "
 

mattstar

Välkänd medlem
13 sept 2010
509
0
16
Östersund
Sådär ser den lilla Verticalen ut...
Visa bifogad bild 8275
Gjort:

- Slp singel rör + burk
- Slp PP skidor
- Slp boostbottle
- V-force 3
- Fixad luftburk
- Drevad o fixat variatorer

" Mitt måtto, bara den orka dra pulkan "
Där har vi ju en likadan dyna som jag har, har den suttit orginal på denna?

har sett att på switchbacken har inte de där flärparna fram på nedre delen med knappar på så någon skillnad är det ändå mot switchbacks dyna samt att jag tycker den känns mjukare än min??:)
 

Lever för SNÖ!

Välkänd medlem
19 okt 2008
172
0
6
kalix-nyborg
Där har vi ju en likadan dyna som jag har, har den suttit orginal på denna?

har sett att på switchbacken har inte de där flärparna fram på nedre delen med knappar på så någon skillnad är det ändå mot switchbacks dyna samt att jag tycker den känns mjukare än min??:)

Ja de är orginal på Rmk Vertical escape 800 -04, och jag upplever efter många polaris att denna är som rund upp till och lite hårdare.

Är ju många som gissat vars den kommer från men rmk 800 -04 är svaret !
Sen skillnad, jag upplever den högre än switchback dynan, knapparna på sidan är bara där :)
 

mattstar

Välkänd medlem
13 sept 2010
509
0
16
Östersund
Ja de är orginal på Rmk Vertical escape 800 -04, och jag upplever efter många polaris att denna är som rund upp till och lite hårdare.

Är ju många som gissat vars den kommer från men rmk 800 -04 är svaret !
Sen skillnad, jag upplever den högre än switchback dynan, knapparna på sidan är bara där :)
Håller med, ser likadan ut som switchbacken men något högre och lite hårdare sen är det visserligen knapparna på sidan också som skiljer men de är ju till ingen nytta ändå:) Tack för infon och kul att veta iallfall;)
 

Diggity

Välkänd medlem
13 okt 2010
194
0
6
Hittade nå bilder på min gamla IQr 440 -05a som ja hade för ett par år sen, bjuder på en bild då..
 

Attachments

MikalJonsson

Välkänd medlem
21 feb 2006
626
0
16
Swb Assault.jpg

Hämtade den idag :) galet nöjd än så länge efter 4,3 mil.
Ska på lågruta, handtagsskydd, dunkhållare, 51mm matta och undersätesväska också :)