Bilder på era Polarisar!

Frahl

Välkänd medlem
31 dec 2009
471
4
18
Piteå
snygg parkering btw :thumb:
Skottade upp lite för kort när Arcticen skulle in också, bara pudersnö så det gjorde inte så mycket att sticka in huv och skidor en bit. Tur att det har fortsatt varit kallgrader så den inte frös fast mer :p Nu är parkering lite förlängd så att båda skotrar får plats utan problem.
 

apw1975

Medlem
14 feb 2010
40
0
1
ARVIKA
Här kommer min :cheesy:







Ingen som har en dubbeldyna över till RMK, min har spruckit :(
Söker även en 99:ans huv med "stora" framlampan, dock 600 RMK grafik...
 
Last edited:

Hageelin

Välkänd medlem
15 mar 2009
366
0
16
31
Work In Progress. Bara pappersbitar utklippta på bilden :eyebrows:
Najs eller bajs?

 

Kirre

Välkänd medlem
15 feb 2010
412
0
16
Lycksele
min IQ 600RR. Har gjort ett custom fäste för varvräknaren så att trip och hastighets mätaren också får vara med :) tyvärr dåliga bilder


 

jåÅnaz

Aktiv medlem
6 sept 2009
66
0
6
Sikeå
Kul att se att du gillar den! Min egengjorda styrhöjare och fäste för styrstången i alu håller? :)
Joo den håller hur bra som helst!
Det enda som har gått sönder än är högra trailarmen också lossna ena skruven på främre boggiefästet igår.. :)
 

dahlqvist_

Välkänd medlem
4 feb 2008
418
0
16
Fällfors, Skellefteå
Joo den håller hur bra som helst!
Det enda som har gått sönder än är högra trailarmen också lossna ena skruven på främre boggiefästet igår.. :)
De är sånt man får ta med skotrar! Körde du på nått eller vek sig bara armen? Tur att det är lättsvetsat / riktat sånt där! :) Dra på lite loctite på boggiebultarna.. Men nog med OFF-TOPIC!
 

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
40
Roknäs
Nybliven ägare till en Iq 600 HO Cfi -07! Hoppas jag blir en lycklig sådan..
Kom ca 4 km innan remmen for. Bra början! Har hört att dom inte är så billiga... :mmph:
 

Attachments