Bilder på era Polarisar!

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
inget speciellt inte, ne ne.... bara en helt vanlig assault som står där... o får en att lipa över hur snygg dom är
 

Mortz

Aktiv medlem
5 jan 2009
50
1
1
Mörsil
inget speciellt inte, ne ne.... bara en helt vanlig assault som står där... o får en att lipa över hur snygg dom är
Måste erkänna att jag är ganska nöjd med hur det blev med Vit bukplåt och handtagsskydd. Istället för att välja något märkesställ som ändå bara slutar med att det är tjejen som stulit det och mer eller mindre drunknar pga. storleken.
 

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
Måste erkänna att jag är ganska nöjd med hur det blev med Vit bukplåt och handtagsskydd. Istället för att välja något märkesställ som ändå bara slutar med att det är tjejen som stulit det och mer eller mindre drunknar pga. storleken.
rätt tänkt!:israel:
 

Galin

Välkänd medlem
4 nov 2006
220
0
16
36
Mörsil, Jämtland
Mortz... Drömskotern och kul att se någon fler från Mörsil på detta forum, finns det alltså minst tre assaulter på byn så det blir och se upp i vinter:)
 

Roggaz78

Aktiv medlem
30 jan 2008
94
0
6
Brunflo
blir nåra mil om året. kör mest till fjälls, men blir vintern som den var ifjol så blir de nog mycke körning här omkring
 

dieselknugen

Välkänd medlem
21 okt 2009
564
0
16
Hemma
Inget speciellt egentligen, nyligen avlastad efter hämtningen från ÅF.
Det som saknas är väl egentligen burkremmen som de glömde sätta fast.

ÅF satte dit min reg. skylt på huven, väldigt snällt men ack så fel.

jävla skit skoter .. brosans förra årets modell assult skar 3 gånger.. å årets blev chaiisit knäckt framme vid fotholkarna .. så passa dig om du ska hoppa med skoter:eyebrows: