Bilder på användarnas Yamahas

heman89

Medlem
13 nov 2013
10
0
1
nedansjö
SRX 700




Min första Yamaha någonsin! tycker den låter fruktansvärt gött.. inväntar bara vinterns intåg nu så man får prova den på riktigt... Vill gärna ha lite tips,trix synpunkter på skotern då den är helt främmande för mig och jag skulle kanske vilja göra lite åt den! Vad ska man tänka på, bygga, ersätta osv:)
 

``mountain max´´

Välkänd medlem
24 jan 2007
1.292
1
16
Jokkmokk
Sv: SRX 700

Grym led rääcer du införskaffat dig! yamahas brutalaste triple motor :) går riktigt bra och hänger med många av dagens maskiner faktiskt. Men dock ingen lössnö maskin, börja med höjja den i boggien,byt till 44:as matta,andra skidor typ slp pp,nonslip drivhjul så slipper du mattkuggning. Finns hur mkt som hellst att modda på dessa ;p

Hoppas du blir nöjd med den :)
 

heman89

Medlem
13 nov 2013
10
0
1
nedansjö
Sv: SRX 700

skidor har jag tänkt införskaffa till att börja med och att höja den låter som en bra idé.. det sitter iofs en kanon fräsch 32 matta på den nu så jag kanske klarar mig en säsong här hemma, brukar ju inte bli så hemskt mycket djupsnö. Tack som fan för tipsen! hör gärna av dig ifall du vet av nån som säljer skidor eller nått annat roligt! :)
 

Henkan81

Välkänd medlem
27 dec 2007
328
1
18
Sandviken
Börjar så smått bli redo för årets säsong :)




Såg här såg den ut när jag hämta den en varm vårdag för 2år sedan.

 

kxk

Medlem
4 jun 2013
38
0
1
DSC_0252.jpg En liten bild på mitt snart färdiga sommar /höst projekt...Monterat mcx 190 ,timbersled ,rsi dumpers m.m