Bilder på användarnas Ski-doo's

kvist

Medlem
17 aug 2008
46
0
1
Sandviken

Sv: Bilder på användarnas Ski-doo's
Måste bara visa vad som hänt med Ski-doon.

Tyckte väl att de var en liten detalj som saknades på den, men NU är den klar ;D







Fyfan vad jag älskar å retas! Jag kommer ju bli helt dumförklarad av alla er Ski-doo fantaster Haha
måste bara säga... jävla idiot fan va skön du är haha !
 

Fland

Välkänd medlem
4 sept 2008
504
1
16
Sveg

å, går inte beskriva hur skön körställningen är nu :) känns mycket bättre än reven!
och fy vad skönt e-tec motorn går!
likisar :D
 

Fland

Välkänd medlem
4 sept 2008
504
1
16
Sveg
den är ställbar till 24 eller nåt tror jag :D vet inte om man kan ha på högsta, men jag har nästan det och det är perfekt för mig som är 188 :)
 

Jääpääh

Välkänd medlem
18 sept 2009
644
3
16
Malungsfors
Slängde på lite andra kåpor på 440:n idag i samband med att jag montera nya förgasare! :), Trotteln sprack i en av dom gamla så den skar :hmmmm: :)



 

Ädel

Aktiv medlem
24 dec 2007
98
0
6
Bergsjö
Jag trodde fan att det var min skoter först, ser precis likadan ut och har regskylten på samma ställe och har också URS7XX som regnummer.

Dock ser ju inte min ut sådär längre men.
om det är samma reg nummer äre inte din då ? :S fin var den iaf :)
 

mebben

Välkänd medlem
1 mar 2010
194
0
6
Sverige
Min skoter. Någon därute som har koll på hur höga kammar jag kan ha på mattan innan det tar i? Vore även kanon om någon har koll på vilka mått mattan ska ha för att passa..?

 
N

N_w






lite fjortis märken på huven, de va sen yngre dagar då man inte hade vett och förstånd;)
 

marino carlsson

Välkänd medlem
30 nov 2006
148
0
6
LYCKSELE






Min Skidoo Olympic 335, har piffat till den lite och satt på powerblockvariator och mikuniförgasare och den går bara finfint.. 1970 modell. Har bågen bak men inte rätt dyna till den. Kul kortkörarmoppe, dock använde jag denna hela påsken å drog dessutom stor pulka med 2 vuxna i och en vuxen som tolka snowboard bakom å de gick bara fint genom såväl stöpa som uppför bärge (dock på spår).. En riktig kelgris