Bilder på användarnas Arctic Cat

mdtl

Välkänd medlem
9 feb 2011
154
0
6
luleå
Kastat i handuken för denna säsong!behåller xf även nästa vinter kanske med iceage skenor,challenger extrem 2,5,lägre dyna samt dekalad....
 

Attachments

zleric

Välkänd medlem
30 maj 2008
1.856
1
38
Luleå
Slänger väl upp en bild på nyköpet: 57mm powderclaw, m-drevning, 12:ans mappning, C&A XTX. Ska slänga på stora bukskyddet, ett par handskydd och en offset riser =)



 

satana_turbo

Välkänd medlem
10 dec 2011
300
0
16
åland
snygg :) sku vill ha en sån men har ju inga pengar :/ och där jag bor vet man aldrig om det blir vinter eller inte :(
 

tokerik

Välkänd medlem
2 dec 2010
626
0
16
Trosa / Stockholm
Tackar! :D Det blir att köpa en lägre ruta också!
Tycker just CF/M under dem modellåren är en av väldigt få som är snygg med lite ruta på, och jag kan egentligen inte se någon vettig anledning till att sätta på en mindre mer än att det kanske ser lite snyggare ut på bild eller i garaget :)
 

zleric

Välkänd medlem
30 maj 2008
1.856
1
38
Luleå
Tycker just CF/M under dem modellåren är en av väldigt få som är snygg med lite ruta på, och jag kan egentligen inte se någon vettig anledning till att sätta på en mindre mer än att det kanske ser lite snyggare ut på bild eller i garaget :)
Okej, roligt med lite åsikter! =)

Hade redan slopad den tanken faktiskt, blir nog att köra med crosshuv och utan ruta om jag får tag i en!
 

satana_turbo

Välkänd medlem
10 dec 2011
300
0
16
åland
här är en bild på pärlan :) det som ska hända i sommar är att tunneln ska målas och lite dekaler och nytt dyn över drag :)
 

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
Det var snabba puckar från tanke till handling, vart det en -12 eller -13?
(Har ingen koll på dekaler och färgsättningar nuförtiden...)
Inte så att jag bara har funderat 1 dag precis över om att köpa en nyare, har jag funderat på säkert i nån månad innan jag slutligen bestämde mig för att köpa.

Det är en -12