Bilder på användarnas Arctic Cat

XpS06

Välkänd medlem
15 jan 2009
294
0
16
Tack, jo denna tsm med Black Widow tycker jag är de snyggaste modellerna så jag är rätt nöjd:)
Den är verkligen i toppskick också då förra ägaren ägt en arctic verkstad tidigare.
 

Herr.Berglund

Aktiv medlem
6 dec 2010
68
0
6
Fint och se att det är fler som köpt CFR i år :) har du kört många mil än? Hur tycker du den sköter sig?
Nu har den gått 34mil och jag är nu efter lite justeringar helt nöjd! I början var jag missnöjd med effekten samt att den var väldigt understyrd på hårt underlag.
Men som alla nya maskiner som behövde den gå ca 10 -15 mil innan effekten "lossnade". Understyrningen botade jag med att sträcka balataremen lite samt justera dämparna.

Nu är jag helt nöjd med maskinen men tyvärr fick jag ett armbrott istället så nu är nästa provtur ca 4 veckor bort.
 

Grahn

Välkänd medlem
1 jan 2000
456
1
18
44
Norrlänska skogen
Visa bifogad bild 8789Visa bifogad bild 8790Visa bifogad bild 8791Visa bifogad bild 8792Visa bifogad bild 8793


Nu är det en som ska bort :hello:eek:ch några ska till men de har jag inga bilder på
ZR 600 -02 ser exakt ut som min gamla, för på den satte det ett lazer märke på höger sida om lyset och ett märke motsatta sidan.. Minns dock inte vad, men om de är den så sitter de carbon tech läppar på korgarna =)


Sno pro 440 -03, nyss åkt ut ur garaget med lagad primär =)
Å den där ser ut som broders gamla, kan inte finnas allt för många -02:eek:r med dom där halkskydden...