Bilder/Filmer : Wheelies

Dunlop

Aktiv medlem
6 jul 2009
98
0
6
Luleå
Finns ju alla andra sorts trådar så varför inte?;) Här kan vi då lägga upp bilder och filmer ang wheelies, OCH är det någon som behöver hjälp med att få sin skoter att resa så kan vi ta det i denna tråd.

/A
 

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
Vad är det för maskin?
På bilden jag skickade så är det min gamla maskin, en Summit 600 -99 med lite godis :D

gissar på en summit X -04 med lite mods;P
Haha nej de är ju en Summit 600 -99! Haru fel styrka på glasögonen? hahaha :laugh::laugh:

jag tror nog att det är en äldre summit på bilden dock.. typ hans tjej om ja inte är ute och cyklar?
Du har koll på läget! :D

Nänänä, du må vara arcticfrälst men tom såna som du borde se att det där inte är en -04 En -99 eller -00 däremot
Haha ja tänkte desamma! en 99as äre :D
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
haha, jo iofs så äre väll kanske ganska tydligt ett ZX chassie. Men jag får ta på mig skulden och säga att jag bara läste under hans "skoter:".

Men nu när jag faktiskt tittar på mer än snön så var det ganska självklart ja:p
 
6

600xrs

Vad är de nu då :)
godiset? är det den spruckna cobrarutan?
sen så är den där bilden tagen innan din dams tid :p och om du tänker efter så har du postat den bilden flera gånger och skrytit att det är du... inte så smart att senare posta samma bild i en annan tråd och hävda att det är tanten? :hmmmm2:
 

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
Nerdrevad tycker väl jag räknas som godis?

Sedan får du nog läsa igen vad han skrev, jag citerar

"jag tror nog att det är en äldre summit på bilden dock.. typ hans tjej om ja inte är ute och cyklar?"

han menar "hans tjej" dvs att det är min tjejs SKOTER

Inte LINA som kör, utan det är HENNES SKOTER!

antar han glömde ett "s" "hans tjejS skoter, så uppfattar då jag de

Hänger du med? :D
 
6

600xrs

Nerdrevad tycker väl jag räknas som godis?

Sedan får du nog läsa igen vad han skrev, jag citerar

"jag tror nog att det är en äldre summit på bilden dock.. typ hans tjej om ja inte är ute och cyklar?"

han menar "hans tjej" dvs att det är min tjejs SKOTER

Inte LINA som kör, utan det är HENNES SKOTER!

Hänger du med? :D
ptja alla har väl olika syn på saker.. kalla ett drev för godis gör inte jag iallafall.

nä, jag läste rätt du tänkte fel.
mycket möjligt att han menar det du antog att han sa..
 

Max_K

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.534
1
36
Koskullskulle
Spela roll vems skoter de är, huvudsaken är väll att de är han själv på bilden!!

Litet res med gamm enduron