Betalat (direktbetalning) för prenumeration, men inte fått inloggning.

egodeus

Välkänd medlem
8 jan 2010
682
0
16
Har äntligen lagt en prenumeration, yayy! :)

La betalningen för ett par dagar sedan så jag tycker att jag borde ha fått inloggning till snowmobile.se för att kunna läsa artiklar som endast är tillgängliga för prenumeranter. Har det blivt något litet fel eller går det lite långsammare än vad en ivrig prenumerant skulle vilja att det gör? :)

Gjorde direkt-betalning via swedbank och har fått bekräftelse på detta i mailen, så därför jag undrar om något gått snett någonstans.
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Jag har samma fast omvänt, jag köpte en pren via nätet. Både på tidning och webben, fast nu påstår förlaget att jag inte har någon pren på tidningen. Fast jag fått den i lådan fram till sommarn.
 

egodeus

Välkänd medlem
8 jan 2010
682
0
16
Köpte också prenumeration via nätet... Mailade och frågade i förmiddags och har inte fått svar. Inte så jätteförtroendeingivande start måste jag säga.

Tack för din beställning!
Nedan följer de uppgifter vi har registrerat för din prenumeration.

Hälsningar Kundservice
-------------------------------
Prenumeration: Helår 7 nr 349.00 kr.
Produkt: Snowmobile
Startutgåva: Aktuell utgåva
Betalt 2010-11-09 på www.kundservice.net
349.00:- SEK varav MOMS 19.75:- SEK
Betalningsssätt: Kreditkort
 

Brompa

Medlem
20 dec 2008
16
0
1
Boden
Jag har samma erfarenhet efter att jag gjorde en prenumerationsbeställning och betalade över nätet. Vidare fungerade kundtjänsten sådär eftersom de svarade aldrig när jag ringde och via mejl var förståelsen för problemet bristfällig samt tiden för svar var flera dagar. Trist!
Glädjande var det till slut fungerade och det har även fungerat efter förnyelse av prenumeration.
 

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Egodeus:

Har du lämnat din mailadress? Om du inte har gjort det, så blir det en manuell hantering.

Skotertoken:

Påstår förlaget detta? Jag äger förlaget och har absolut inte påstått det?
Jag tror du blandar ihop pressdata, med förlaget. Vi har lagt ut all hantering av prenumeranter till dem. Om något är oklart eller fel, kontakta mig via pm.

Sen vi tog över tidningen i augusti, så har vi ändrat en viktig sak, och det är att nu kan man bara betala in till pressdata direkt, och inte genom våran web.
Det som hände då, var att pengar kom in till förlaget, och förlaget skulle sedan manuellt lägga till prenumeranten i Pressdatas databas. om detta inte gjordes så uppstod liknande fel som detta. Därför valde jag att ta bort felkällor, så att vi kan gå hårdare åt Pressdata. Jag ser tyvärr inget alternativ till att använda företag som detta, då hanteringen annars blir för tidskrävande.
 

egodeus

Välkänd medlem
8 jan 2010
682
0
16
jadå, jag har lämnat epost-adress... I bekräftelsen jag fick så är epost-adressen upprepad tillbaka till mig och den var korrekt.
 

kire98

Medlem
7 jan 2008
22
0
1
Hedesunda
Jag började prenumerera i vintras. Internet inloggningen funkar helt ok. Men numren dyker upp lite när det passar i lådan. Fick skicka typ 3-4 mail innan jag fick numret. Efter att de varit ute i handeln 3 veckor. Samma sak med en kompis har torskat på två nummer. Som tur är är det sommarnumren har strulat. Tur att senaste numret med MXZ X-RS kom i tid;)
 
E

ejwbegysv

Hej..

Mail med inloggningsuppgifter skickas ut kl 07:15 varje dag då vi får uppdaterade medlemslistor av Pressdata.

Bla Telia har ibland en tendens att markera dessa mail som "skräppost" ibland..