Beställning från 24mx

JasGas

Aktiv medlem
9 jan 2010
76
0
6
Arvidsjaur
Undrar om det är nån som har handlat av 24mx på sista tiden?
Handlade ett par saker som dom har på lager 1-4 dagars lev.
Har inte fått några saker än efter 12 dagar och inge svar på mejl.
Undrar om dom är allmänt seg å skicka saker och om man ska ev handla grejerna på något annat ställe.
Man vill ju helst ha grejerna innan somaren.:mad2:
 

andhag

Välkänd medlem
27 dec 2009
1.149
24
38
Är bara strul med den där sidan. Polare beställde brillor som aldrig blev skickade och när han ringer för att kolla hade de inte några. Jag fick skor och handskar i julklapp som höll 1mil.. 3månader för att reklamera. ..
 

trooper

Välkänd medlem
28 okt 2009
346
1
18
Jag har beställt därifrån nyligt och inte heller fått grejorna, dock så har dom både ringt och mailat förklaring varför, och gett flera alternativ på hur man kan lösa det.

Och det är flytten som har ställt till det.
 

Leafo

Välkänd medlem
7 dec 2012
982
1
16
Strängnäs, Messlingen
Har köpt grejer från dem flera gånger och har alltid funkat klockrent. Senaste gången var det lite strul (tog över 1 vecka att få grejerna), var för några veckor sedan. Även om det var surt så höll de mig informerad på vägen så kändes ändå ok.
 

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
Snabba att skicka har dom väl varit då jag handlat där var dock ett tag sen.
Men kommer inte handla där igen men det är för att jag fick så jäkla snorkigt svar när jag påpekade att ett par glas jag beställde till ett par fox-goggles inte var orginalglas som det påstods.

Kunde dock skicka tillbaka skiten och få pengarna tillbaks men nja dom kan ..ja helt enkelt, dra åt helvete. Finns andra ställer att handla på.
 

Slätabjörnen

Välkänd medlem
15 dec 2012
1.512
4
16
Falun
Jag köpte stötfångare/lyfthandtag fram och rem till min härk. leverans på 3:e dagen.
Grabben beställde hjälm och glasögon, även dom kom inom en vecka.

(Vi handlade i mitten februari i år).
 

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
Har beställt grejer till crossen av 24mx åtskilliga gånger de senaste åren. Deras leveranser har alltid varit väldigt snabba och de få ggr det varit några problem har dem löst det väldigt bra.
Min erfarenhet av dem är god och jag rekommenderar dem starkt.
 

PolarisXC500.

Medlem
25 jul 2012
36
0
1
Fick mina nya ca pro xtx därifrån idag Beställde dom för en vecka sen och bor högst upp i norrbotten! :O