Behöver kedjehuslager till sx09 snabbt, tips vart!

ChrisGoransson

Välkänd medlem
6 dec 2009
636
1
16
för nära kusten
Hej

Ska åka till fjälls nästkommande vecka men mina lokala handlare har inte vad jag behöver utan det är beställningsvara.

Både övre och nedre lagret till kedjehuset är beställningsvara, är det någon här som har tips kring någon handlare som kan ha dessa hemma och skicka fort? Kanske tom någon privatperson som har?
 

ripsawed

Medlem
23 nov 2011
36
0
1
Vet inte om Momentum finns i Snowmobiletown men annars finns dom i Sundsvall. Testa med att ringa dom om det inte löser sig.

Sent from my HTC Sensation Z710e
 

Rbanan

Välkänd medlem
15 jan 2010
1.710
4
38
Luleå
Hej

Ska åka till fjälls nästkommande vecka men mina lokala handlare har inte vad jag behöver utan det är beställningsvara.

Både övre och nedre lagret till kedjehuset är beställningsvara, är det någon här som har tips kring någon handlare som kan ha dessa hemma och skicka fort? Kanske tom någon privatperson som har?
Ring till Yngvessons maskin i Storuman, de har sverigelager på arctic. Dom ska kunna skicka express. Har dom gjort åt mig tidigare, då har du det nästkommande dag. Beroende på vart du bor iofs.
 

ChrisGoransson

Välkänd medlem
6 dec 2009
636
1
16
för nära kusten
Vet inte om Momentum finns i Snowmobiletown men annars finns dom i Sundsvall. Testa med att ringa dom om det inte löser sig.

Sent from my HTC Sensation Z710e
Ja där har jag varit, grejen är ju att arctic gjort lagren på eget vis så momentum kunde inte matcha någon av dom. Tack ändå.
 

ChrisGoransson

Välkänd medlem
6 dec 2009
636
1
16
för nära kusten
Ring till Yngvessons maskin i Storuman, de har sverigelager på arctic. Dom ska kunna skicka express. Har dom gjort åt mig tidigare, då har du det nästkommande dag. Beroende på vart du bor iofs.
Tack för tipset ska ringa direkt på tisdag! Bor i sundsvall så det borde gå på ett dygn också!