Battlefield bad company 2

jimler

Välkänd medlem
19 sept 2006
778
0
16
Sundsvall
kan vara därför han har lagt tråden i övrigt/off-topic???

Bad company 2 är roligt har precis klarat den på min 360... lite kort singelplayerläge, men som vanligt är det ju stora delar lagd på multiplayer läget i och med att det är ett fps spel= first person shooter.
 

R0xic

Välkänd medlem
10 apr 2009
382
0
16
Vännäs
kan vara därför han har lagt tråden i övrigt/off-topic???

Bad company 2 är roligt har precis klarat den på min 360... lite kort singelplayerläge, men som vanligt är det ju stora delar lagd på multiplayer läget i och med att det är ett fps spel= first person shooter.
Okej men är det free mode ochså eller?
 

Fille.

Välkänd medlem
5 apr 2008
366
0
16
Jag har det till dator och det är riktigt roligt! Har spelat ett antal timmar online och det är lika roligt varje gång. :)
 

hajfen

Välkänd medlem
11 jan 2008
1.794
0
36
Strömsund
det är riktigt kul men har fan inte råd XD så väntar till fallout new vegas innan jag köper nått nytt spel :D får väll hålla mig till Call of duty mw2 så länge :D
 

Error^

Välkänd medlem
5 nov 2007
366
0
16
www.pixbox.se
Grymaste spelat jag har spelat i år än så länge lirar det på dator och det är det grymmaste grafikspel jag har spelat än så länge köp det !
 

pol.aris

Aktiv medlem
19 feb 2010
96
2
6
sorsele
tycker dom är ungefär likadana.. har alltid haft en förkärlek till battlefield.

Köpte Bad company 2 men min skrothög till dator klarade inte av det nog bra så en kompis köpte det av mig.

efter jag spelat det är det enda jag kan säga är att det är hur grymt som helst !
härlig grafik på 360 med. kan inte säga anant än att jag gillar det.
 

Stelt

Välkänd medlem
5 nov 2008
1.088
0
16
Luleå
Trodde det var en sjävklarhet att BF:BC2 är bättre än MW2.
Ska dock köpa det till PC och inte crapbox :)