BöleBoondockers F6 Mountain special

Fish

Välkänd medlem
29 dec 2009
990
1
18
Arbrå
Har iaf provkört skotern lite nu och allt verkar fungera som det ska. Har tunat om sekundären lite och gjort rent allt i bägge variatorer, sen dit med en ny rem. Sjukt vilken skillnad det vart! Nu är det ju roligt att gasa igen=) Det ända jag skulle vilja ha annorlunda just nu är höjden på styret. Funderar på att montera ett fatbar men är osäker på om aluminiumet kommer suga åt sig all värme från handtagsvärmarna.

Här kommer det nå bilder iaf sen igår och idag.





 

Fish

Välkänd medlem
29 dec 2009
990
1
18
Arbrå
"Ny" matta inhandlad utav Soldi, så nu kanske man tar sig fram liiite bättre iaf då =) Phazer MTX original matta vart det iaf, bör ju vara bättre än EXT,ns original iaf.
 

Fish

Välkänd medlem
29 dec 2009
990
1
18
Arbrå
Ja, vi måste montera mattan nu snart känner jag. Stackars F6,an... Sådär plågar inte jag den iaf... :)
 

Fish

Välkänd medlem
29 dec 2009
990
1
18
Arbrå
Tack så mycket! Det hade inte genomförts om det inte hade vart för Thedarkside. Några fler uppdateringar är väl inte planerade förutom kanske ett variatorkit. Skulle vilja uppdatera fjädringen oxå men vi får väl se vad pengarna räcker till =)
 

Fish

Välkänd medlem
29 dec 2009
990
1
18
Arbrå
Pixbox är ju ur funktion tydligen... Tänkte kosta på å lägga upp dom fattiga bilder jag knäppte vid mattbytet. Iaf så var en "journalist" och kompis till mig ner till oss (Mig och Thedarkside) idag och gjorde ett litet reportage och knäppte lite bilder för en annan nättidnings skull... Vet ju inte om jag får skriva namnet på den här, men det är den som David Mach Z skriver för =)
 

Fish

Välkänd medlem
29 dec 2009
990
1
18
Arbrå
Ingen som ligger och trycker på ett par NoSlip drivhjul med 3" delning till 1" eller 1-1/16" (27mm) axel? Skulle fan behöva ett par nu känner jag.

PM,a gärna om ni har ett par eller har känningar på några till salu.
 

Fish

Välkänd medlem
29 dec 2009
990
1
18
Arbrå
Letar fortarande drivhjul... Om någon mot förmodan har så duger det med vanliga icke nonslip oxå om ni har i ovanstående mått.. Förövrigt så har F6,an blivit med back =) No more baxa sönder sig in å ut ur garage eller upp och ner på släpvagnar!