Det är väl bra att det inte verkar finnas skrikburk till din skoter.Vet någon av er var man kan köpa en slutburk till min skoter? Har kollat på väldigt många ställen, men de finns ju ingen som ska passa min skoter! Ski-doo mx z 550f 2008.
Så ni tycker att det inte är värt att köpa en slutburk? Hur tunga vikter ska man köpa?Det är väl bra att det inte verkar finnas skrikburk till din skoter.
Låter ju bara illa, absolut inte fränt och retar upp skoterhatarna ännu mer så dom får bränsle till restriktioner för oss skoterälskare.
Dessutom ger dom ju, i BÄSTA FALL, en mycket marginell effektökning som knappast märks. Vanligast är dock att skotern TAPPAR effekt.
Nä, lägg pengarna till ett variatorkit istället så får du något som märks iaf. - Eller bensin och olja.
Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk
Lägg inge pengar på en 550, spara eller köp soppa och sen byt skoter när du har rådSå ni tycker att det inte är värt att köpa en slutburk? Hur tunga vikter ska man köpa?
Hade tänkt spara och köpa en Polaris IQ, eller RMK om något år. Men har dock inget jobb, går fortfande i skola.... Så det lär ju ta några år till..... Därför tänkte jag att jag kan väl göra det bästa av ski-doon jag redan äger.Lägg inge pengar på en 550, spara eller köp soppa och sen byt skoter när du har råd
kört 550 själv i tre år så jag vet....