Ok, körde freeride med teamtied som funka grymt till den körning du beskrev... Alltså samma körning jag höll på med tidigare, bykkde en maskin som spöa de mesta efter led, samt var sjukt ball att hoppa å droppa med.. Sen for ja till usa å skoterlivet har inte vart sej likt sen dess, köpte en XM varken jag eller kittet gillade den såå väck me skotran å kvar finns kittet som är till salu.....Nu hänger jag inte med. hur menar du ditt skoter liv såg ut förut och vad är skilnaden nu?
vad var det som inte fungerade på xm? original eller team kittet?
Har du alltså ett team kitt du ska sälja? vad kör du då nu för uppsättning?
kanske bara jag som är trög så här på måndags morgon men jag hänger inte ricktigt med =)
Tja, det är för att i usa levereras alla summitar med ramp 441, snackade med Jason när jag beställde mitt kit och han sa att dom inte hittat någon ramp som funkade bättre.. Om du inte är intresserad av mitt beg kit, så ring till Jimmy på snoperformance, dom är importör för team i sverige, och av vad jag läst om din körning ska du köpa ett kit till renegade eller om det finns till freeride, men glöm den raka kammen dom rekommenderar till summit, blir tråkig utan mat...Pratade med Min ÅF Idag om team tied kittet men där följde det tydligen inte med några ramper bara primär fjäder å vikter. Så frågan om är ju vilka ramper man ska köra som passar bäst till det?
Så fanns det 2 utföranden. För långa eller korta skotrar. Vad jag förstog är det olika helixar. Han trodde man kunde köra helixen för korta skotrar pga den för långa är anpassad för höghöjds körning vilket inte finns här. Vad tror ni?
Jag är absolut intereserad av kittet. Men det fungerade alltså inte lika bra i skogen? för vi kör mestadels i skogen men kan bli lite kal fjälls lek också. På fjället är det inga problem med original gejjern häller. är när man är inne i trång brant skog med mycket träd. Då går det sjukt tungt i variatorerna. Det är det jag vill ha bort och jag vill att den ska vara lite med rapp i den. käns lite tam med original grejjerna. Men inte så agresiv så den blir för agresiv så den blir svårkörd i skogenOk, körde freeride med teamtied som funka grymt till den körning du beskrev... Alltså samma körning jag höll på med tidigare, bykkde en maskin som spöa de mesta efter led, samt var sjukt ball att hoppa å droppa med.. Sen for ja till usa å skoterlivet har inte vart sej likt sen dess, köpte en XM varken jag eller kittet gillade den såå väck me skotran å kvar finns kittet som är till salu.....
Kör RMK nu