bästa lek "freeride" skotern?

orre_mx

Välkänd medlem
20 dec 2005
312
0
16
Järpen
tjena undrar vilken den bästa lek ``freeride´´ skoter är just nu? eller vilken som har bästa chassiet, motorn osv.
mvh//oskar
 
4

426H

Bästa köpet måste vara skidoo freestyle med 550 motor. 186 kg lekmaskin till ett mkt bra pris.
 

orre_mx

Välkänd medlem
20 dec 2005
312
0
16
Järpen
okej ja ni har alla rätt förutom att ja tänkte på 550 F:confused: nje va!? ja tänkte tex som grabbarna i tobe eller liknande
 
4

426H

tuckters skrev:
Skotrar som körs:): Lynx gl 39a (3900) -87, Ockelbo 600 1 -73, -71 och Polaris indy 500 sks -97

Har man det där skrotet i garaget så bör man nog vara en smula ödmjuk?

MUAHAHAHAHAHA
 

M.Pettsson

Välkänd medlem
6 jun 2006
770
0
16
Pite
haha jå, men ja säger it att mina skotrar e bättre sa bara att freestyle är ***** fula:p ska btw ev skaffa en m5a



426H skrev:
Har man det där skrotet i garaget så bör man nog vara en smula ödmjuk?

MUAHAHAHAHAHA
 

orre_mx

Välkänd medlem
20 dec 2005
312
0
16
Järpen
men ja troro du har fått en grej om bakfoteN!?:rolleyes: PHAZERn må va ful i ett få tals ögon men den är/kommer va asssss grym! tro mig! btw ja fick erbjudande om att tävl me phaern iår men kommer ej ha tid iår så jag fick lov att tacka nej:(

de käns lite surt=.(

men hade bar gubbs:cool:
mvh//oskar
 

Leatherface

Välkänd medlem
1 mar 2005
182
0
6
41
Gällivare
Sv: bästa lek ``freeride´´ skotern?

Det är inte alls givetvis en rev 440.

Bästa freerideskotern jag själv har kört är min egen nytro. Perfekt för freeriding.
Nu är det ju dessvärre så att alla kör inte freeriding som jag, utan jag skulle vilja påstå att det är en högst individuell tolkning.

Nåja, jag ska dumpa skitsnacket.

Vill man hoppa och glida runt i puder och småklättra och fräsa efter leder så kan jag varmt rekomendera en Renegade. Har själv haft en renegade 800 -06 förra året och det är en mycket fin freeridemaskin. Den tar sig hyfsat i lössnö, går fint efter led, har mycket bra dämpare, är mycket lättkörd med fin balans och fint klipp i motorn. Anledningen till mitt byte är att jag vill ha bättre lössnöegenskaper, + mera effekt.
 

vizzla

Aktiv medlem
9 jan 2008
66
0
6
Kiruna
Sv: bästa lek ``freeride´´ skotern?

Det är inte alls givetvis en rev 440.

Bästa freerideskotern jag själv har kört är min egen nytro. Perfekt för freeriding.
Nu är det ju dessvärre så att alla kör inte freeriding som jag, utan jag skulle vilja påstå att det är en högst individuell tolkning.

Nåja, jag ska dumpa skitsnacket.

Vill man hoppa och glida runt i puder och småklättra och fräsa efter leder så kan jag varmt rekomendera en Renegade. Har själv haft en renegade 800 -06 förra året och det är en mycket fin freeridemaskin. Den tar sig hyfsat i lössnö, går fint efter led, har mycket bra dämpare, är mycket lättkörd med fin balans och fint klipp i motorn. Anledningen till mitt byte är att jag vill ha bättre lössnöegenskaper, + mera effekt.
snacka om att byta ner sig...renegaden plockar nytron i nästintill allt..
 

et 340t/r

Välkänd medlem
11 nov 2005
1.746
1
38
31
luleå/Ösd/Storåbränna
Sv: bästa lek ``freeride´´ skotern?

rev 440 givetvis
Det är inte alls givetvis en rev 440.

Bästa freerideskotern jag själv har kört är min egen nytro. Perfekt för freeriding.
Nu är det ju dessvärre så att alla kör inte freeriding som jag, utan jag skulle vilja påstå att det är en högst individuell tolkning.

Nåja, jag ska dumpa skitsnacket.

Vill man hoppa och glida runt i puder och småklättra och fräsa efter leder så kan jag varmt rekomendera en Renegade. Har själv haft en renegade 800 -06 förra året och det är en mycket fin freeridemaskin. Den tar sig hyfsat i lössnö, går fint efter led, har mycket bra dämpare, är mycket lättkörd med fin balans och fint klipp i motorn. Anledningen till mitt byte är att jag vill ha bättre lössnöegenskaper, + mera effekt.
snacka om att byta ner sig...renegaden plockar nytron i nästintill allt..


Om han nu sökte en bra lek skoter har han nog hittat de vid de här laget då tråden år 2 år gammal.... :)
 

Tukter

Medlem
29 aug 2008
8
0
1
Sv: bästa lek ``freeride´´ skotern?

Men köp vilket nytt chassi men 440 med en 600 motor klart bästa sättet att leka;) men sätt inte in nå stärre jag har en snopro 440 med 900 motor för mycke att gasa med i sånr chassi
 
R

Robin

Sv: bästa lek ``freeride´´ skotern?

Men köp vilket nytt chassi men 440 med en 600 motor klart bästa sättet att leka;) men sätt inte in nå stärre jag har en snopro 440 med 900 motor för mycke att gasa med i sånr chassi
Om han nu sökte en bra lek skoter har han nog hittat de vid de här laget då tråden år 2 år gammal.... :)
..;)