Avslöja!!

Timberjack

Välkänd medlem
2 aug 2004
322
0
16
Skellefteå & Svansele
Kan inte ni på Snowmobile avslöja lite om vad nyaste nummret innehåller??!! Så att man riktigt få längta ihjäl sig innan den dimper ner...
Köpte för övrigt en ny skoter idag!! :D Ja vill ha snö... NUUU!!... .

E

ejwbegysv

Hehe.. längtar också.. både till snö och nästa nummer av tidningen :)

Robster

Välkänd medlem
14 okt 2004
790
0
16
Dalarna
Timberjack skrev:
Kan inte ni på Snowmobile avslöja lite om vad nyaste nummret innehåller??!! Så att man riktigt få längta ihjäl sig innan den dimper ner...

Köpte för övrigt en ny skoter idag!! :D Ja vill ha snö... NUUU!!... .
Egentligen fattar jag inte överhuvudtaget att man inte får skotertidningarna året om. Det är ju på sommaren som suget är som störst och dessutom så skulle alla annonsörer kunna sälja en massa extra tillbehör då som man kan montera inför säsongen!
Har själv köpt ett komplett öhlinkit till min, boggieförlängare och ny matta väntar senare till hösten eller så.

Det gäller ju att vara beredd OM snön blir tidig menar jag.... ;-)

//R

Borge

Välkänd medlem
15 maj 2005
826
0
16
33
Östersund
Jag längtar till snön jag med! Håller med ''Robster'' lär bli minst lika mycket sålt på sommaren som på vintern.

E

ejwbegysv

Borge skrev:
Jag längtar till snön jag med! Håller med ''Robster'' lär bli minst lika mycket sålt på sommaren som på vintern.
Detta har jag frågat Micke Tarander om förut och svaret jag fick är att intresset är lågt på sommaren, enligt honom så har dom testat förut.

Jag skulle tippa på att det är 50% mindre försäljning på sommaren, och då är det nog en förlustaffär.

Men vad vet jag..

robin-_-

Välkänd medlem
22 nov 2004
853
5
18
37
Tycker iaf dom som prenumenerar ska få sina nummer på sommaren ;)

btw vad har du köpt för skoter?