Att få tag i ntcfritid

Har du under den senaste 2års perioden haft problem med att få svar via mail av ntc

• Får alltid ett svar inom 1-2mån

Röster: 0 0,0%
  • Får svar men får skicka flera mail och vänta längre tider än 2v

Röster: 0 0,0%

• Totalt antal som röstat
    4
J

Jona$

Har för ett år sedan under en kortare period mailat in några frågor på varor dom har, fick aldrig nått svar.
Var dit med maskinen i vinter å fick hjälp å ett rätt bra intryck.

Återigen vid denna tidpunkt har jag skickat fråga om en order på delar en bit över 14ooo:- men verkar återigen inte kunna få ett svar, denna gång via deras nya websida för webbshop: modshop.se har skickat samma fråga 5 gånger under ca 5v period!

Vad jag vill nå fram till och antar att fler har samma problem då jag ser ett mönster och vill se om det går att få upp en diskussion man kan visa dom.

Att ett webb-baserat företag inte svarar ens på rätt stora ordrar är rena döden.

Anledningen jag ens agerar för detta är att dom har en del produkter som inte finns nånannanstans i Sverige.

stecka

Välkänd medlem
24 okt 2005
3.128
1
36
Jämtland,Lit
Får svar samma dag då jag frågat och eftersom de alternativet inte finns med så röstar jag inte heller.
Får man inte svar så lyfter man väl luren å ringer man väntar väl inte 5v inte jag iallafall

J

Jona$

Du missar poängen, hela ideen med att ha en webshop är för att folk vill klicka fram till det dom vill ha i lugn å ro. Annars kunde vi lika gärna gå tillbaka till postorder.

Har tid såklart då säsongen är slut så spelar ingen roll om jag tar dom från staterna likaväl, mailar dom med jämna rum för att se om ett svar går att uppnå.

Och får du svar inom nån dag ligger det väll inom 1-2 veckor.

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Jag har också haft mailkontakt med dom ett antal gånger, har normalt sett svar inom iaf samma dag, men ibland inom samma timme.
Har iofs handlat en del av dom, men ändå. Jag är fruktansvärt nöjd med bemötande, priser men framförallt kundservicen!
Har antagligen pratat sammanlagt en timma i telefon med dom i förbindelse med variator och fjädringssetup, och det är tamigfan unikt i branchen!
Yamahacenter hade inte ens tid att ta emot beställning via telefon när jag ville att dom skulle skicka ett par remmar med buss för ett par år sedan, men det är en annan historia...

J

Jona$

Jo folket uppöver å innåt landet brukar vara lugnare i tempot å mer go av sig. Och har fått samma uppfattningar som övriga här, får ta och skicka ett till mail och ringa å be om en förklaring annars i slutet av veckan.