Arctic cat F7 -03 Stulen

F7Jonte

Medlem
12 jan 2010
6
0
1
Min skoter blev stulen någon gång från mitten av november-slutet av december. Eftersom att jag har haft skotern ute i sommarstugan (gömd bakanför bodan) har jag inte kollat till den. När vi åkte ut till stugan i 9/1 var min skoter borta och det fanns inga spår efter tjuven. Skotern blev stulen i Boviken utanför Skellefteå.
Pappas polaris xc 600 sp som stod bredvid min var helt orörd.

http://www.blocket.se/vasterbotten/Arctic_cat_F7__03_svart_gron_25419379.htm?ca=2&w=1

Hör gärna av er om ni har några tips som kan vara till någon hjälp!

Kontakt:
Jonte_Edman@hotmail.com
0705375572
 

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Jag har suttit och läst igenom alla nya tråkiga inlägg under denna tråd...
Man blir fan i mig tårögd av att läsa om er drabbade.

Jag kan bara säga att jag lider med er alla!!!

Ni som hittar era skotrar tar väl bilder på tjuven och tankar upp den på www.mostwantedsnoskotertjuv.nu (finns såklart inte ännu)
 

pezon

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.462
1
38
Var tar alla stulna Firecats vägen, det verkar ju vara en liga i farten. Det känns som attt de har blivit överrepresenterade i statistiken det senaste året?
 

Ellsworth

Välkänd medlem
17 nov 2007
880
0
16
Skellefteå
Vore ju bra om du skriver regg och chassie nr också så man vet va fan man ska kika på om man ser den när man är ute och kör i skellefteå.
 

Hankke

Välkänd medlem
29 apr 2008
492
0
16
Och inte sett någon F7 i faggorna kring boden på bra länge, men skall hålla ögonen öppna då vi sladdar lederna runt Sävast utanför Boden och man träffar på bra många skoteråkare under de svängarna.