arctic cat F5 snopro defekt

pampas

Aktiv medlem
18 dec 2010
64
0
6
åland
tänkte se om de kanske skulle löna sig att sälja skotern till nån som behöver delar när de tycks vara svårt att få tag i vevaxel till motorn. har varit smäld mot ett träd en gång i tiden med vänster sida, så kåpan är inte så snygg där ( där av finns de inte papper på den) . bärarmen byt och har kört så i 2 sesonger nu men nu tyvär så brast vevaxel i konan till variatorn, men annars går motorn jävligt fint, startar alltid på första eller andra draget. Har gått 203 timmar, bra komp, sitter fräsh 38mm matta, boggie i bra skick. är det nå frågor så är de väl bara fråga, vet inte riktigt vad jag ska berätta mer. bilderna får tala för sig själva.











 

Desa

Välkänd medlem
11 dec 2010
516
0
16
Luleå
Finns numret kvar på tunneln så de går att styrka att de inte handlar om en stulen maskin?
 

MKIV

Aktiv medlem
5 jan 2010
94
0
6
Frösön
Svårt att säga men med tanke på att de går att köpa en fullt fungerande f7a för 30k så blir nog tyvärr priset på din f5a inte så högt:(
 

pampas

Aktiv medlem
18 dec 2010
64
0
6
åland
Svårt att säga men med tanke på att de går att köpa en fullt fungerande f7a för 30k så blir nog tyvärr priset på din f5a inte så högt:(
ka det är väl bud som gäller, blir det nått bud som jag gillar så säljer jag väl den annars får jag väl försöka hitta nån vev eller bygga om den till f7
 

pampas

Aktiv medlem
18 dec 2010
64
0
6
åland
japp skotern finns kvar... men har hittat vev nu som är på väg hem så motorn ska plockas ihop nästa vecka så då kan den säljas till förmån för att köpa en annan skoter om budet blir rätt
 

pampas

Aktiv medlem
18 dec 2010
64
0
6
åland
bud på 6000kr då utan kammen.

PS: Ser ut som en trevlig Bimmer breve skotern ;)
haha.. vad ska jag då med en vevaxel till :bigsmile: och tyvärr så är det nog för lite. det är sommar bilen som är inne på små fix före sommarn, M3an