Anonym

jammen600

Välkänd medlem
14 dec 2004
1.395
0
36
Timrå
Hej! inte vet jag men det känns som det är mycke hemligt folk på detta forum för om man klickar på forumnamnet på någon och sen på visa allmän profil så står det ingeting inte när dom är född åså vidare knappt var dom bor i vårt avlånga land men vill man vara lite hemlig så får man väl vara det men man får en helt annan uppfattning om en persons inlägg om man vet lite om personen i fråga, jag menar är man 64år lr 16år så är man lr att man bor i malmö lr treriksröset men det är vad jag tycker.
:rolleyes: :cool: :confused: ;)
 

jiha

Aktiv medlem
26 apr 2006
66
0
6
Gävle
Snarare lat än blyg...... Själv heter jag Jim bor i Gävle är 35 och kör en Venture 600 -99.

// Jiha
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Jag heter Pontus och bor i Östersund. Är snart 14år och min far har en Skidoo forumla 500.
 

j-son

Välkänd medlem
18 jul 2006
1.157
4
38
33
Snarare lat än blyg...... Själv heter jag Jim bor i Gävle är 35 och kör en Venture 600 -99.

// Jiha
Precis, har sj inte orkat skirva något. Men jag heter iaf Fredrik är 16 år och kör en ski-doo 500ss -04. Bor i vilhelmina i västerbotten och studerar naturvetenskap. På fritiden kör jag skoter och hänger framför datorn och nöter cs. Så, då vet alla det och jag behöver inte skriva in något ;D
 
E

ejwbegysv

Ja alla.. ta er tid att skriva lite info om er själva...

Klicka på "kontrollpanel" för att ändra!