Fundera lite på det också, det står ju så på brallor ocksåBredd? W= Width? Antal länkar i bredd skulle jag tro helt enkelt
Är dock inte 100 säker
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Okej tack!Det är väl 13 som är standard på de flesta konsumentskotrar.
Nu tänkte jag lite fel. jag tänkte att det var avståndet från ena länken till den andra men det är väll bredden på länken som menas??Du räknar hur många länkar det är helt enkelt.
Jag kör med 15 länkar bred kedja, men har också 13 länkars som jag ibland använder.
Nej, det e int så svårt att korta en kedja, brorsan ha korta nåra å det blev no braAng att ta isär och korta en kedja, jag har talat med förare och mekaniker som gjort de och säger att de inte är så svårt. Jag har testat lite på nån gammal trasig kedja från brorsans summit, men de var inte de snyggaste jobbet och jag körde inte en meter med den kedjan. Har man en trasig 72 länkar lång kedja har man ju några sprintar på sig att få ut lite snyggt och sätta in igen.
Övning ger färdighet.
Det som menas är antal länkar, inget annatNu tänkte jag lite fel. jag tänkte att det var avståndet från ena länken till den andra men det är väll bredden på länken som menas??
Jo, T:et betyder antalet länkar men W:et betyder bredden på länkarnaDet som menas är antal länkar, inget annat![]()