Håller med.fattar inte varför dom vill dreva maskinerna så lågt.
renegade 800 och 600 samt freeride 137 och summit 600 är för lågt drevade från fabrik.
Känns den verkligen piggare från start då du drevat upp den 4 kugg på lilla drevet?har själv en bcx 800 -12 som jag har drevat upp till 25-45 från 21-45 o den går betydligt bättre efter och har clicken på 1# o är std i variatorn nu..när man känner att man ska fastna så ger man mer gas o den kliver upp ur snön på ett helt annat sätt än då den var så lågt drevad....ska montera diablos kitt strax måste bara ta mig till han o få det gjort och efter att man har provat hans bcx 800 -11 finns det det inga alternativ för den drar nått så in i h....vettet
BCX har 23-45 std i US och CAN. Gade X adrenaline som endast säljs i US och CAN har 25-45. 21-45 på BCX är åt h.. för lite. Varför BRP scand. vill ha 21-45 på gaden är en gåta för mig i alla fall. Har nyligen monterat in 25-45 i min -11 gade och jag har dragit en sladd i dag utan bekymmer! Hade gaden haft 27-45 så hade två kugg ner varit en bra lösning. I det här landet så verkar det som att dreva ner två kugg det ska man göra oavset vad den har från början.Känns den verkligen piggare från start då du drevat upp den 4 kugg på lilla drevet?
Att det drar bättre från 110 och uppåt kan jag förstå.
Tänkte bara säga att på min -14 BCX 800 är drevningen 23/45 glädjande nog. Trodde den skulle få 21/45 i Europa.orginal har BCX800 23/45, i europa har den av någon helkonstig (troligtsvis finsk) anledning 21/45
Renegade 600 har tidigare haft 23/45 nu har bcx 21/49
om du ska testa annan drevning så är det högre som gäller.
Tänkte bara säga att på min -14 BCX 800 är drevningen 23/45 glädjande nog. Trodde den skulle få 21/45 i Europa.[/QUOTE
vad sitter det för ramper i den , är 413 på min -12 , fjäder purple/blue
, skulle vara kul att höra om dom ändrat nått på årets, sitter ju en lapp på variatorn där det står vad som sitter i...