700-800 kronor (!) går den på från återförsäljaren.PM'a om du vill bli av med den annars.. Vad kostade den egentligen?
700-800 kronor (!) går den på från återförsäljaren.PM'a om du vill bli av med den annars.. Vad kostade den egentligen?
den gick på 3300kr med tankgivarn/sensorn tyckte då det var ett bra pris. och jag beställde den från kalixmaskiner dom tog den från finlandPM'a om du vill bli av med den annars.. Vad kostade den egentligen?
alltså tank & mätareden gick på 3300kr med tankgivarn/sensorn tyckte då det var ett bra pris. och jag beställde den från kalixmaskiner dom tog den från finland
Jo fan no borde de gå å lösa med å få en tankmätare. ett mätarhus från en 08 undra va ett nytt sånt kosta för dom har ju så de går å koppla in direkt. Är iaf riktigt nöjd med skotern har fått prova den bättre nu när det kommit lite mera snö å ja säger vilken jäkla raket till skoterhar nu oxå köpt en 40l tank med tankmätare. och har en 09 rs men de borde ju gå att koppla in en mätare brevid som man kan kolla på om inte den är proggad för de eller ? de enda är vell att man måste ha en mätare som är synkad med varandra.
tacksam om någon vet någon mätare eller liknande som borde funka så ska ja testa de iallafall.
Jo fan no borde de gå å lösa med å få en tankmätare. ett mätarhus från en 08 undra va ett nytt sånt kosta för dom har ju så de går å koppla in direkt. Är iaf riktigt nöjd med skotern har fått prova den bättre nu när det kommit lite mera snö å ja säger vilken jäkla raket till skoterrapp så inni helvete å mkt bra register har kört f7a haft 2 såna å det går då inte å jämföra i nått å f7an går ändå hårt org.
okej meddela i tråden hära hur det gick med mätaren om du fick de å funka :beer:låter fint deja var riktigt nöjd med hur min f7 gick men hade ju variatorkitt på den med så den gick ju lite bättre av de också men ska bli kul å se hur dom skiljer sig åt. ska mäta upp mätarn nu här å se inom vilka områden den arbetar så ska vi se om de inte ska kunna finnas någon slags mätare som ska kunna funka ;D
jo så här långt har jag kommit. mätte ohm på bränslemätarn med ca 5 l i stort sett tom låg den på 64 ohm. och med ca 30 liter så hade jag 7 ohm.okej meddela i tråden hära hur det gick med mätaren om du fick de å funka :beer:
Nej har själv en -08 så det enda jag behöver är en givare, men dom är så förbannat dyr så jag kör nog med dunk bak iställetVar mest bara nyfiken!
Nej, du kommer inte kunna se det i original-mätaren.Fungerar det att kopla in en takmäter på rs 2010?