Almanackan

repeter

Välkänd medlem
4 okt 2005
1.272
0
16
Borlänge
Jag har fortfarande April som "skrivbordunderlägg" på min dator nu är det november varför kommer det inga nya almanackor, eller är det jag som missat nåt. Jag har provat att uppdatera men det händer inget.Kommer det inga nya almanackor? Eller ska jag vänta ett tag till.Trodde att dom kanske skulle komma när säsongen närmade sig men icke.

D

Deleted member 9532

Detta kommer på tal varje år, nu får ni väl skärpa er lite leden ;)

repeter

Välkänd medlem
4 okt 2005
1.272
0
16
Borlänge
Men jag har inte varit prenumerant förut om åren. å det funkade ju till april. dessutom ligger ju dom gamla jan-apr kvar. då skulle väl nån kunna tagit bort dom gamla å ganske hänvisat att man måste prenumerera.

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
Men jag har inte varit prenumerant förut om åren. å det funkade ju till april. dessutom ligger ju dom gamla jan-apr kvar. då skulle väl nån kunna tagit bort dom gamla å ganske hänvisat att man måste prenumerera.
Det jag menade var att de troligen har detta i "pipeline" och inte som "gratistjänst" framöver, verkar ju vara mer "affärsmässiga" tankar bakom tidning och forum med tanke på diskussionnerna och lite "banning" av medlemmar förra helgen om konkurrerande forum osv, då vore det inte konstigt att de försöker ta betalt för almanackan också framöver på något sätt.

SCR

Aktiv medlem
17 apr 2009
50
0
6
Dalarna, L-a
När ni ändå har ångan uppe... är det inte lika bra att fixa ett helt år på en gång. Vore ju skönt att ha något svalkande att vila ögonen på under sommarmånaderna. :eyebrows:

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Vi kommer att lösa detta på helår...
men först Januari, den kommer här då jag inte vet hur jag ska lägga upp den på rätt ställe.
Jimmy fixar troligen det.. ;)

Attachments

Bean_75

Välkänd medlem
20 nov 2006
322
0
16
Luleå
Vi kommer att lösa detta på helår...
men först Januari, den kommer här då jag inte vet hur jag ska lägga upp den på rätt ställe.
Jimmy fixar troligen det.. ;)
Trevlig bild! Dock stämmer inte veckorna..;) 1-3/1 är V.53. V.1 påbörjas 4/1...:)

Gott slut & Gott nytt på er allihopa!

E

ejwbegysv

Söndag, 2010-01-10
Nya almanacka för nerladdning!

Nu är helgerna är över har vi släpat oss in till kontoret och startat datorn bara för att konstatera att det blivit ett nytt år och att almanackorna gått ur tiden. Nu är det fixat!

Så för den som vill ha en schysst snöskoterbild som samtidigt visar vilka datum som gäller så hoppas vi att ni nu blir nöjda.

Vi börjar med Januari månad och fler är på gång!

Vi kommer att ha ett varierande utbud så de flesta kan bli glada och nöjda. Alla almanackor hittar du nere till vänster i menyn.

D

Deleted member 9532

Trevlig bild! Dock stämmer inte veckorna..;) 1-3/1 är V.53. V.1 påbörjas 4/1...:)

Gott slut & Gott nytt på er allihopa!

Fan Bean, gnäll inte nu när vi har fått almanackan ;) haha