AKUT! Behöver insugsgummin till en lynx re 600 -08

Andre_023

Välkänd medlem
7 maj 2008
471
3
18
Falun
Tjena.
Som sagt är de akut, planerat fjällen resa på torsdag och nu har min kompis sätt att hans insugsgummin är trasiga..
Så om någon har ett par över så vill jag gärna köpa dom.
Om de är någon påväg mellan Falun och Funäsdalen som har så kan vi stanna och plocka upp dom.
Hoppas någon kan hjälpa till!

Mvh André
 

xtremerider

Välkänd medlem
6 aug 2008
783
1
18
Bredbyn
Har ett par som suttit på en re 600 -07. Börjat spricka lite på utsidan men är limmat och håller under er resa. 600:- får han slanta fram om han vill köpa dom.
 

Andre_023

Välkänd medlem
7 maj 2008
471
3
18
Falun
Har ett par som suttit på en re 600 -07. Börjat spricka lite på utsidan men är limmat och håller under er resa. 600:- får han slanta fram om han vill köpa dom.
Och dom finns i Bredbyn vid övik?
"liten" omväg och litar inte på att dom kommer dagen efter om du skulle skicka dom..
Sen va väl inte spruckna de som var av störta intresse.
 

Jaockala

Välkänd medlem
28 nov 2009
658
0
16
Lika bra att köpa sprojlans på engång än att snåla.
Är lite krångel ändå att byta, man måste ta bort slangar från glykolen, tömma glykolkärlet, skruvar som sitter trångt åt osv till reedsen.

1600kr/st gick dom på när jag köpte..
 

Andre_023

Välkänd medlem
7 maj 2008
471
3
18
Falun
jo men de va ett lång skott om man kunde hitta några som va fina så fick han köpa nya sen för han har inte hunnit kolla om de finns i lager hos åf
 

xtremerider

Välkänd medlem
6 aug 2008
783
1
18
Bredbyn
Okejokej. Jovisst kan det verka/vara snålt att sälja spruckna gummin. Men sett till mig själv så skulle jag kunna tänka mig att köpa sämre begagnade gummin för att rädda en fjällresa..