AFR Nytro Turbo (samt tändstift) ?
På tomgång ser jag typ 12,7 och något lägre när jag trycker fullt.
Men när jag åker långsamt efter led, alltså typ 4500-5000rpm så har jag under kortare stunder sett 15,0. Direkt jag gasar upp varven lite så är jag nere på normala nivåer. Trycker jag pluggen så går jag i regel under 12,5.
Vad tror ni? Hur ser det ut för er andra?
Kittet är en MCX 270 och den går perfekt, har klockren tomgång osv.
Vilka tändstift kör ni föresten och vilket gnistgap? Jag tänkte byte då mina är original och har suttit i snart 200 mil. :heh:
På tomgång ser jag typ 12,7 och något lägre när jag trycker fullt.
Men när jag åker långsamt efter led, alltså typ 4500-5000rpm så har jag under kortare stunder sett 15,0. Direkt jag gasar upp varven lite så är jag nere på normala nivåer. Trycker jag pluggen så går jag i regel under 12,5.
Vad tror ni? Hur ser det ut för er andra?
Kittet är en MCX 270 och den går perfekt, har klockren tomgång osv.
Vilka tändstift kör ni föresten och vilket gnistgap? Jag tänkte byte då mina är original och har suttit i snart 200 mil. :heh: