440x

• Trådskapare Ej medlem/Inloggad
  • Startdatum
E

Ej medlem/Inloggad

Hej! har tänk att köpa en 440x -99, har hört att dom går ganska hårt och undrar om dom går fint i puder ochså? tar dom mycket sås? lite överig info vore tacksamt

S

SiiinoN

går håårT ? ! ?

hej ! . .

har en mxz 440x -00 . .e helt nöjd med den sedan jag fick inställt den (tog mkt stift i början) men snabb å pigg skoter men går inte håårt ? . .snabb som faan men toppar ine så speciellt mkt . .har ingen mätare på mion så vet inte exakt hur fort dom gåår men . .en höjdar skoter om du vill hoppa å kööra fort ppå leden . .går väl ganska bra i puder åxå . .har en 32mm matta på min så ;D

E

Ej medlem/Inloggad

SiiinoN skrev:
hej ! . .

har en mxz 440x -00 . .e helt nöjd med den sedan jag fick inställt den (tog mkt stift i början) men snabb å pigg skoter men går inte håårt ? . .snabb som faan men toppar ine så speciellt mkt . .har ingen mätare på mion så vet inte exakt hur fort dom gåår men . .en höjdar skoter om du vill hoppa å kööra fort ppå leden . .går väl ganska bra i puder åxå . .har en 32mm matta på min så ;D

okej! men dom är vel pigga upp till 100 km/h? har hört att dom ska hänga av många 600:eek:r, och det är ochså 32 mm matta på den jag tänker köpa.

btw vad gav du för din siiinon?

S

SiiinoN

joo :p

jooo visst är dom de :p :p min kostade ca 10000kr krockskadad som fan :p men fixade upp den så den är som nyy . .nästa ;) 32mm matta är helt okj . .passar perfekt . . köp skotern :p

E

Ej medlem/Inloggad

SiiinoN skrev:
jooo visst är dom de :p :p min kostade ca 10000kr krockskadad som fan :p men fixade upp den så den är som nyy . .nästa ;) 32mm matta är helt okj . .passar perfekt . . köp skotern :p
Det låter fint, så den går som en ny skoter nu ? joo jag tänker hämta skotern troligast på måndag.

visst ska man byta kolvar efter 200-300 mil (ledkörning)

S

SiiinoN

jaaa . . ja ungefär . .lite mera kan do nog till och med köra tror jaa. . joo den går som ny :p . . vilken årsmodell va d på den du skulle köpa ? ?

E

Ej medlem/Inloggad

SiiinoN skrev:
jaaa . . ja ungefär . .lite mera kan do nog till och med köra tror jaa. . joo den går som ny :p . . vilken årsmodell va d på den du skulle köpa ? ?
okej. -99 får den för 37 vid snabb affär, skotern är som ny!