365x38x44 Back Country

öhlman

Välkänd medlem
2 nov 2005
284
0
16
LLA
Har en Back Country matta som kan beskrivas så här när den var till salu sist :mad2:

Camoplast Backcountry 44mm, nya modellen med avfasade ytterkammar. 1 hel och 2 halva kammar borta (cordsläpp) Annars i bra skick.
Gått ca 100mil
365x38x44 2,54 delning 3000:-
Men jag föredrar att vara ärlig och säga att tre stavar har gått av och det är ett stort hål i mattan.
Vilket medför att den sträckt sig och justering räcker inte till på långa vägar trots Non-slip.
Kanske kan användas till något annat projekt?
Ge ett bud om det kan vara intressant.
Om inte annat kanske det kan avskräcka någon från att göra affärer på distans.
 

AlexA

Välkänd medlem
25 jan 2011
1.356
0
16
det skulle jag tro, samma användare försöker nu sälja en framvagn under köpes-tråden
 

star

Välkänd medlem
5 feb 2007
292
1
16
Jäderfors
Jajemän, var jag som sålde mattan!

En stav var möjligtvis av då , kuggade inte över en gång för mig trots att jag inte hade några nonslip-hjul...

Satt ut annonsen på blocket med bild på skadan på mattan, var säkerligen 20 personer som ville köpa mattan trots biten som släppt.
Var själv förvånad då jag hade org cobra mattan i samma annons för ungefär samma pris, men alla ville ha backcountry 44:an trots skadan.

Öhlman har inte framfört några klagomål direkt till mig, varken i vintras eller nu.
Han ville bara ha en matta som funkade vintern ut sade han till mig...

Har gjort affärer med många här på forumet, har fungerat smärtfritt förutom en gång då en användare inte hämtade ut sitt efterkrav och jag fick betala returfrakt osv.

Bifogar bild på mattan från blocket som den såg ut när jag plockade av den!

Mvh Richard

IMG_0803.jpg
 

öhlman

Välkänd medlem
2 nov 2005
284
0
16
LLA
Öhlman har inte framfört några klagomål direkt till mig, varken i vintras eller nu.
Han ville bara ha en matta som funkade vintern ut sade han till mig...

Bifogar bild på mattan från blocket som den såg ut när jag plockade av den!

Visa bifogad bild 14032

På höger sida där bilden slutar fortsätter ju hålet.
Och om man trycker på skoningarna känner man att dom är av.
Jo tanken var ju att den skulle fungera säsongen ut men det gjorde den inte.
(finns en tråd om hur jag försökte lösa det)
Att det inte skulle varit något problem med mattan tidigare har jag svårt att köpa men arctic kanske har mera justermån.
Det var en väldigt snabb och smidig affär och frakten till gävle var ju bra att du kunde ordna med.

Tack för bilden iaf.
Har ringt en gång utan svar men mer har jag inte gjort, man får ju köpa att handlar man mycket på distans går man ju på en mina då och då.
 

Mulleson

Välkänd medlem
7 apr 2009
1.018
2
38
Luleå
Det känns som att boggiskenan kommer vilja sticka ut genom hålet?

vad för skoter var det som du skulle montera den på?
 

star

Välkänd medlem
5 feb 2007
292
1
16
Jäderfors
Öhlman: Okej, det var ju trist iaf.. För jag vill vara så ärlig som möjligt när jag säljer någonting!
Åkte inte mer än max 10mil med mattan efter skadan, kuggade inte över för mig på min switchback assault.

Mvh Richard