2012 IQR 600

Landström

Välkänd medlem
4 jul 2009
840
2
18
jo, man hade som hoppats på något nytt fräsigt ;) men men. dom kanske anser att det är ett vinnande koncept, och vem vill ändra på det ? :p
 

golfsTiGe

Välkänd medlem
9 apr 2011
424
1
16
Gäddede
Problemet är att dom har ett väldigt bra koncept som dom har, är svårt att ta fram en skoter som skall ersätta denna bara sådär.
Men jag håller med om att de hade varit kul med nått nytt framöver nångång.
Känns som att dom inte är redo att introducera Rush konceptet på banorna ännu........
Tycker de vart lite fultufft med Retrostilen...
 

j.fredriksson

Aktiv medlem
18 nov 2009
60
0
6
gäddedde
11an e snyggast hittils enl mig men det är långt ifrån samma maskin som dom släppte för 8a år sen. Sjukt vilken skillnad de är från 05 till 11a. Eller till o med från rr till r.
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Själva visningen av -12 har väl inte ens varit än. Den där bilden är hämtad från en "flyer" som delas ut på haydays. Men rykterna säger att det är ska vara årets räser, men det finns inget som säger att det inte kommer visas något nytt på premiären.

Dock så tror jag inte det blir något nytt på räserfronten i år, möjligtvis att Doo kommer sätta några nya fräna dämpare i sin RS.
 

Skotta_Snö

Välkänd medlem
27 feb 2007
142
0
6
Umeå
shit :O den va inte snygg/cool/frän någonstans tycker jag.. ser väldigt 80-tal ut på nått skumt vis.. för tankarna till tjeckiska hockeylandslaget.
Personligen har jag inget emot formerna.. men färgsättningen var ju sjukt kass.
Brunt hade till och med vart snyggare och matchat dess smeknamn bättre - potatisen, bullen.. :unsure:
 

KiNGsKoTeR

Välkänd medlem
31 aug 2010
552
1
16
Söderhamn
The 2012 Polaris 600 IQ Race Sled also features the powerful, title-winning Liberty 600 engine and a white hood with retro graphics that were featured on Polaris production and racing sleds in the 1970s and '80s.

Poäng till dig :D