återkommande flummig annons på blocket

monzz

Välkänd medlem
7 nov 2008
527
1
18
32
Haha har en sån tidning liggande jag med kanske nån som vill slänga in ett bud??? ;P vi kan börja på en rak tusing
Men annonsen känns helmysko nån som haft kontakt med personen?


Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
 

rotax211

Välkänd medlem
30 nov 2007
1.140
4
16
Hudiksvall
Skum annons. Sett den 2 gånger tror Jag.

Känns som att man hellre köper trisslotter för pengarna än kasta bort dem på meningslösa annonser.
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
43
Umeå/Boden
Är det inte ganska uppenbart att han inte vill sälja nån tidning utan veta hur tillverkarna löste remproblemen för sina kunder?

Står ju så i annonsen

Sen varför han vill veta det har jag ingen aning om.
 

prormk163

Välkänd medlem
10 jan 2012
1.658
7
16
Pajala
Klart det är uppenbart, är ju en gliring om brps remproblem, men känns ju som det är stenålders problem han vill tjata om...men för vilken vinnings skull?misstänker iallaf. lite vem det är..
 

henrico

Välkänd medlem
1 jan 2000
926
3
18
Norrland
Klart det är uppenbart, är ju en gliring om brps remproblem, men känns ju som det är stenålders problem han vill tjata om...men för vilken vinnings skull?misstänker iallaf. lite vem det är..
Stenåldersproblem, seriöst?
En kille i nordamerika har sprängt 10 remmar på 97 mil med nya summit 850. Men det är väl förarfel som vanligt... Men vissa maskiner verkar dock bättre med bara 2-4 remmar på liknande körsträckor.
 

Hjulboggie rules

Välkänd medlem
21 sept 2004
3.987
25
38
Luleå
Skjuta på budbäraren för att man känner sig kränkt pga att man själv åker BRP?

Klart som korvspad att det finns remproblem och lika klart är att de inte lyckats åtgärda problemet. En rem kostar ca 2500 spänn så det är ju inget man borde strunta i.

Problemet ligger nog i att vissa maskiner har problem, andra inte. Vissa lösningar verkar funka på en del maskiner, inte på andra...




Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

Vesslan

Välkänd medlem
15 sept 2010
921
93
28
Stenåldersproblem, seriöst?
En kille i nordamerika har sprängt 10 remmar på 97 mil med nya summit 850. Men det är väl förarfel som vanligt... Men vissa maskiner verkar dock bättre med bara 2-4 remmar på liknande körsträckor.
10 remmar på 97mil? Låter helt otroligt. Men frågan är ju om de varit inkörda med tanke på antal och mil. Försvarar inte brp, men det lät fasiken extremt.
 

prormk163

Välkänd medlem
10 jan 2012
1.658
7
16
Pajala
Stenåldersproblem, seriöst?
En kille i nordamerika har sprängt 10 remmar på 97 mil med nya summit 850. Men det är väl förarfel som vanligt... Men vissa maskiner verkar dock bättre med bara 2-4 remmar på liknande körsträckor.
Nu var det ju inte 850 G4 annonsen syftade på&den är ju på blocket(i sverige)...
 

henrico

Välkänd medlem
1 jan 2000
926
3
18
Norrland
10 remmar på 97mil? Låter helt otroligt. Men frågan är ju om de varit inkörda med tanke på antal och mil. Försvarar inte brp, men det lät fasiken extremt.
Inkörning av rem, vilket dravel! Med en maskin som har problem spelar inte inkörning någon roll. På en frisk maskin kan nog inkörning förlänga livet på en rem en del.
 

prormk163

Välkänd medlem
10 jan 2012
1.658
7
16
Pajala
Exakt, därmed är det inte ett stenåldersproblem. Lika aktuellt nu som för 10-15 år sedan vad gäller BRP, tyvärr.
Förstår vad du menar...men annons syftar ju på något som det vart rabalder om kring 2010-2011&äldre brp.s...sett den annonsen några ggr.&om jag inte kommer ihåg fel så har den varit på blocket nått år sen bakåt åxå...måste ju vara nån som är riktigt arg:)
Sen att nån blåst 10 remmar på 97 mil på en 850i är ju skrämmande, måste vara nå fel på maskinen....