Sökresultat

  1. A

    Arctic prylar F/XF/M

    Har du hittat skydden? 👍
  2. A

    Status på olja kedjehus FX8000 -14

    Uppdatering : Lämnade in moppen på verkstan och de hade dessvärre varken prylar hemma eller någon lånemaskin åt mig. Synd! Det var årets puder den helgen, men jag fick i varje fall låna en av svärföräldrarnas och ta mig ut på en träff. Någon dag efter helgen var meken färdig och de hade bytt...
  3. A

    Xf 8000 -14 Råd

    Angående bränsleåtgång så har våran snittat 2,3L/mil när vi kollade förra veckan. Kan nog få ner det lite om vi släpper en del på mattan.
  4. A

    Status på olja kedjehus FX8000 -14

    Tack antonbc! Man kanske skulle gå till generalagenten och höra sig för hur stolta de är över detta beteende då..
  5. A

    Status på olja kedjehus FX8000 -14

    Tjo, igen. Jag ifrågasatte försäljningsstället för huruvida de bytt olja eller ej. De hade bytt olja, men de suger bara ur och fyller på med ny. "Man delar inte på kedjehuset för en normal service" fick jag som svar. Lägligt nog är det "något" som kuggar över vid gaspådrag. Vi har...
  6. A

    Arctic prylar F/XF/M

    såhär ser vår dyna ut. Det står inget fabrikat på den, så jag har inget att komma med..
  7. A

    Polaris widetrak 600 Iq

    Finns ju nån video på Youtube i alla fall!
  8. A

    Isrivare

    Söker isrivare till vår Arctic Cat XF8000 2014.
  9. A

    Arctic prylar F/XF/M

    Finns dessa kvar? Vi har kommit över en dubbeldyna till vår FX, men den saknar handskydd.
  10. A

    Status på olja kedjehus FX8000 -14

    Yes, jag läste i fordonsboken att oljan ska bytas årligen. Jag får lov att göra en reklamation på sagda service.. Tack för hjälpen. 👍
  11. A

    Status på olja kedjehus FX8000 -14

    Saken är den att det påstås att 4500km-service är gjord och mätaren står nu på 4560km..
  12. A

    Status på olja kedjehus FX8000 -14

    Tja! Kan man bedöma hur pass nyligt denna olja bytts? Man har stuckit ner en kabel i kedjehuset och fått upp detta. Personligen tycker jag det ser ut som metallpartiklar i oljan..