Tjo, igen.
Jag ifrågasatte försäljningsstället för huruvida de bytt olja eller ej.
De hade bytt olja, men de suger bara ur och fyller på med ny.
"Man delar inte på kedjehuset för en normal service" fick jag som svar.
Lägligt nog är det "något" som kuggar över vid gaspådrag.
Vi har...