jajamen, så illa är det, ja bada me min 01a å det är ett rent helvete när man ska bort mä dynan, man måste först tömma tanken, å om mann inte får ur varenda droppe så sipprar det ut ur avluft hålet sen när man håller på å sätter på eller tar av överdraget, men för att få bort tanken så behöver...