Ski doo Summit Highmark 1000 SDI 2006. Jag har helrenoverat motorn och börjat med inkörning, kört ca 10mil.
Sist när vi var ut så hade vi kört ca 3mil. Når jag startade och körde iväg så vibbrerade den och gick illa. Misständer men den smäller inte. Jag har provat en annan tändspole och nya...