Sökresultat

  1. G

    lysdiod till mätaren...

    Vet ngn vad det är för sort till en Phazer IIE -90 ( Mätarna)... finns det andra färger på dioden.. tex blå eller röd? Vad går en sådan lös på?
  2. G

    Sur?

    Idag bytte jag batteriet på skotern eftersom d blitt lite dåligt. Så efter det att jag bytt tryckte jag in choken och vred om elstarten... efter ett tag startade den iaf.. varvade lite typ 20 sek sen stängde av den för att sedan provade om den ville gå igång direkt nu... men den vägrade, tryckte...
  3. G

    rycker i tummen..

    jadu efter att vart på skoterns dag coh sett alla fina 04:or så blir man ju minst sagt sugen ngn som har tips på vad man kan hitta på för att dämpa d hela=)?
  4. G

    lossa ballatorremmen/arna

    är d en eller fler ballatorremmar.. är svårt för en normal händig att lossa på dom? hur mkt lossar man? får man nå skidlyft med en phazer om man lossar lite på dom tro? vad är för- nackdelar?
  5. G

    Phazer II -90

    vad är original matta på den?(kammarna)