Sökresultat

  1. P

    Fläkt Vs Vätske

    fläkt är en arbetsmaskin eller sport, det finns gånger då du saknar effekten i en fläkt, om du ska ta ett race med din kompis 600/800 då har du inte en suck på isen, men kör ni led, och du har tex en rave -07 för 54tusen som du har investerat, då har han köpt en rave 800 -03för samma peng , han...
  2. P

    Stora Arvidsjaur Tråden

    Re: Snödjup I Arvidsjaur mm, riksgränsen funkar tills midsommar =) 1a maj går det att köra på vissa ställen men inte är det som i gränsen då.
  3. P

    Styrhöjare Edge 700-02

    det är ju bara att öppna huven, släppa lite på kattstryparna och kika hur långt du kan dra den, så om du vill veta exakt så är det bara å mäta =) du behöver ju inte byta vajrarna, du förlänger ju dom.
  4. P

    munstycken iq 440 .vad ska man ha?

    jag hade 320 på min också, gick som bäst där kring -12 och -18 =)
  5. P

    mycket med snö till norrbotten

    bäst för dom att det är rätt ! för om dom ger mig falska förhoppningar nu då *****r!
  6. P

    Snöskoteråkare på elljusspår

    fattar inte att folk som är ute och går inte kan hålla sig till gångstigar och vägar, utan måste alltid ut på skoterleden, och då gnäller dom på skoteråkarna direkt att dom kör så fort, det låter så illa osv. Om det gör det kan dom väl promenera på gångstigar osv, då slipper dom ju ljudet
  7. P

    köpråd ! skoter kring 35-60k

    har kikat på en 02as så :p
  8. P

    Vart är min gamla skoter nu?

    Re: Sv: Vart är min gamla skoter nu? hahah kaos, märkte liraren inte att den hade gått mer ? ;p
  9. P

    köpråd ! skoter kring 35-60k

    summit 800a 01-02 är mycket intressant, klart när man pressar i djupsnön att det drar iväg lite i soppa =) men rkm känns som lite väl lössnö, eller?
  10. P

    köpråd ! skoter kring 35-60k

    söker nu efter en längre skoter med mer krut, som inte drar 4-5l milen direkt, behöver lite tips på en grym lössnö skoter som fungerar som den ska på leden, säger inte att den ska vara som en kort, men den ska fungera bra på led och kanon i lössnön, någon som vet nån bra ?=) tex summit...
  11. P

    Vilka är medlem på Garaget.org??

    jag finns på garaget =) kollar mest på bilar;p
  12. P

    4takt framtiden

    Re: Sv: 4takt framtiden yamman är startsnabb som tusan, men då ska det läggas till att nytron var där den ända nya maskinen men nu finns ju sno pro 600an och xpn samt 600rsen , så nu har den ett sjukt bra motstånd, och robbie är grym på att köra, enormt duktig kille. men fyrtakten kommer, helt...
  13. P

    D.E.S.S

    man får bara med en dess, ingen nyckel eller extra dess.
  14. P

    Bestyckning förgasare?

    nää dpm ställer in sig efter höjd och temp och jag tror att den är bestyckat rätt när den gjordes, dvs om ingen har varit och pillat och ändrat i den, men jag kanske är ute på djupt vatten nu, du ska iaf inte behöva bry dig om sånt när du har dpm, går den dåligt eller? blöddrar eller nått?
  15. P

    Bästa köp?

    jag åker på lynxs 550 och den är kanon fin =) grym boggi ! men om du är lite novice, åk till en handlare då och kika;b
  16. P

    stänkan?!

    Re: Sv: stänkan?! word, men värm inte för mycket.
  17. P

    Bestyckning förgasare?

    DPM kompenserar för skillnader i höjd och temperatur för att luft/bränsle blandningen som kommer till motorn alltid ska vara perfekt, plus att man då ska slippa justera förgasarna hela tiden (bestycka) . räcker det som svar ?:p
  18. P

    Yamaha Phazer? är den bra?

    phazern är en kanon skoter för dig ju, den är lätthanterad och går kanon fint=) men det finns ju rave 550 och rev osv, samt freestylen =) dom är också värda sina pengar, det är ju grymt mkt bättre chassi på dom, så efter gropiga leder så kommer du uppleva din arctic som tung och klumpig om man...
  19. P

    Bästa köp?

    samma här, man överbetala inte på fusion 600an, för det är många som har tokpriser på den, men kring 60-70 är okej =) beroende på skicket ;p f7an är en grym led dräpare=)
  20. P

    stänkan?!

    varför kan den inte peka rakt ner ? haha