Har en Zr 440 snopro -99. Den går bara på en cylinder på låga varv. Vad kan detta bero på? Men får man varva på lite så kommer den andra med åxå....hmm :confused:
Har en till fundering och det är att om man har åkt åsså stannar man, så kan den tjuvrusa på tomgången ända tills den nästan hugger...