Vill göra något med skotern, vad finns de att göra på en rev 550 -06? ni som gjort några fina grejer på skotern eran, hör av er. skicka bilder osv, ge mig förslag!
mvh joel
Jag har också en 377!! fördelen är väl att den väger knappt något, går bra i snö! men inte någon arbetshäst direkt! men mycket rolig skoter tycker jag! drar knappt nå soppa, fördel!
effekt pipa!
hört att dom fläktkylda motorerna värmenyper om man köper effektpipa? varför det? har själv en rev 550f, som ja är sugen på köpa pipa åt..
Om jag vill bya slutburk för att få ett lite hårdare ljud i 550f-06.
Om jag köper en slutburk med härligt ljud, måste ja hålla på att fixxa massa inställningar osv då? eller är det bara att sätta dit och köra?
Ska byta styre på rev 550f -06a.. Funderar på en sak, handagsvärmaren under handtaget på styret? är det bara att ta bort handtaget och det följer med? eller måste man förstöra själva värmaren under handtaget för att byta styre?
MVH joel