Sökresultat

  1. B

    styling

    Vill göra något med skotern, vad finns de att göra på en rev 550 -06? ni som gjort några fina grejer på skotern eran, hör av er. skicka bilder osv, ge mig förslag! mvh joel
  2. B

    info sökes: Scandic 377 -83

    Jag har också en 377!! fördelen är väl att den väger knappt något, går bra i snö! men inte någon arbetshäst direkt! men mycket rolig skoter tycker jag! drar knappt nå soppa, fördel!
  3. B

    FAN, skotern är kraschad!

    jag måste säga grattis ! otur vad som hände med skotern, men.. turioturen!
  4. B

    Vart Är Snön?

    Varför kommer det ingen snö för? vad är det som är fel?
  5. B

    Rev med 550 FC , Effektpipa... ?

    Sv: effekt pipa! okej, ska kasnke köpa slutburk bara då! för att få ett skönare ljud;) nån som vet en bra hemsida?
  6. B

    Rev med 550 FC , Effektpipa... ?

    effekt pipa! hört att dom fläktkylda motorerna värmenyper om man köper effektpipa? varför det? har själv en rev 550f, som ja är sugen på köpa pipa åt..
  7. B

    slutburk!

    Om jag vill bya slutburk för att få ett lite hårdare ljud i 550f-06. Om jag köper en slutburk med härligt ljud, måste ja hålla på att fixxa massa inställningar osv då? eller är det bara att sätta dit och köra?
  8. B

    Byta styre !

    okej, tack för svaren.. ja tror ja tar bort handtaget och kollar hur det ser ut, fårse om jag gör något åt det.
  9. B

    Byta styre !

    Ska byta styre på rev 550f -06a.. Funderar på en sak, handagsvärmaren under handtaget på styret? är det bara att ta bort handtaget och det följer med? eller måste man förstöra själva värmaren under handtaget för att byta styre? MVH joel
  10. B

    rev 550f?

    Jag är super nöjd! var och körde på en cross bana i helgen! går som satan :p lätt och bra maskin! flyger bara över alla gupp!
  11. B

    rev 550f?

    Jag ska inte yttra mig så mycket.. men ja är iaf grymt nöjd, fuskkört lite här i stan ;) verkar gå som ett spjut!
  12. B

    rev 550f?

    tack så mkt!
  13. B

    rev 550f?

    okej! men såg du betalade sjukt lite på försäkringen! vilken försäkringsbolag använder du?
  14. B

    rev 550f?

    Det låter bara bra! men är det en bra lekskoter då? orkar den med pudern?
  15. B

    rev 550f?

    Är den slö eller går den bra? :) har ja chans med dom andra 500 maskinerna?
  16. B

    Bestycka?

    Om ja köper effekt, varför måste jag bestycka om den? och hur gör man?
  17. B

    Nerdrevad rev 600 - 03?

    Okej, är det allt? tack så mycket för svaret.
  18. B

    Nerdrevad rev 600 - 03?

    Nerdrevad? vad menar dom med det? och va är det bra för? blir det för och nackdelar?
  19. B

    Pro X2 600

    Tja, intresserad av prox 2 600 -04 ! vad säger ni? är det en bra skoter? krångel? för, och nackdelar !
  20. B

    F5, köptips?

    Tja, tänker köpa en F5-03.. är det värt? för och nackdelar? skriv ni kör dessa underbara skotrar. tack på förhand. :eek: