Tjena, undrar lite angående snopro 440..
Vad är det för skillnad i chassi, motor osv i 04an jämfört med 05 0ch 06?
Jag ska fara och titta på en 04 nu till veckan och vill gärna höra för-nackdelar.
mvh galen
Tjena, undrar om de går att modifiera en hastighetsmätare,varvräknare, och för att kunna se hur långt den gått på en snopro? tänkte, kan man inte ta en f modells display?
Tjena, är väldigt sugen på just en sån här skoter..
Ni har ägt/äger en snopro kan skriva lite fakta om den, för/nackdelar tack.
bensinen?
försäkring?
chassi?
osvosvosv.
Folk som bor i fjälltrakterna, där snön är på väg eller redan kommit ;) skriv eran msn här! måste ha några fräscha kontakter från fjälls!
mvh / skotergalenpojke.com
Vill göra något med skotern, vad finns de att göra på en rev 550 -06? ni som gjort några fina grejer på skotern eran, hör av er. skicka bilder osv, ge mig förslag!
mvh joel
Om jag vill bya slutburk för att få ett lite hårdare ljud i 550f-06.
Om jag köper en slutburk med härligt ljud, måste ja hålla på att fixxa massa inställningar osv då? eller är det bara att sätta dit och köra?
Ska byta styre på rev 550f -06a.. Funderar på en sak, handagsvärmaren under handtaget på styret? är det bara att ta bort handtaget och det följer med? eller måste man förstöra själva värmaren under handtaget för att byta styre?
MVH joel