Sökresultat

  1. B

    Sno pro 440 04-06 skillnad?

    Tjena, undrar lite angående snopro 440.. Vad är det för skillnad i chassi, motor osv i 04an jämfört med 05 0ch 06? Jag ska fara och titta på en 04 nu till veckan och vill gärna höra för-nackdelar. mvh galen
  2. B

    sno pro 440 05-06 display?

    Tjena, undrar om de går att modifiera en hastighetsmätare,varvräknare, och för att kunna se hur långt den gått på en snopro? tänkte, kan man inte ta en f modells display?
  3. B

    440 slutburk

    Om man vill köpa slutburk tex, speedtech, ticca osvosv.. äre bestyckning som gäller på en 440 då? man slipper ju det på andra cc skotrar..
  4. B

    Snopro 440 05-06

    Tjena, är väldigt sugen på just en sån här skoter.. Ni har ägt/äger en snopro kan skriva lite fakta om den, för/nackdelar tack. bensinen? försäkring? chassi? osvosvosv.
  5. B

    Försäkring.........

    Vad betalar ni som kör 440 -05 till 07? rev..
  6. B

    f6 05-07

    Ni som har sånna här skotrar, va betalar ni i försäkring? nöjda? ge mig en massa info om skotern bara!
  7. B

    vector 06-07 sp

    hur mycket väger den? mer info om den?`bra lekmaskin?
  8. B

    ny skoter!

    tänkte köpa mig en 440 -06 eller 07a.. något man ska tänka på? va drar dom ungefär? (blandad körning)
  9. B

    GE MIG INFO!!

    Folk som bor i fjälltrakterna, där snön är på väg eller redan kommit ;) skriv eran msn här! måste ha några fräscha kontakter från fjälls! mvh / skotergalenpojke.com
  10. B

    sno pro 440 års??!??!

    Hejsan, dags att byta skoter! sugen på att köpa snopro440! för & nackdelar? får man räkna med ett kolvbyte per säsong? mvh / joel
  11. B

    IQ 440

    IQ 440,skriv lite om den ni som kört/kör den! för och nackdelar! hört att dom skär lätt? mvh joel
  12. B

    fatbar

    Fina hemsidor där man kan köpa styren?
  13. B

    pipa.

    Funderar på att köpa effektpipa åt min 550f. hört att dom nyper när man kör med pipa, stor risk? är det värt?
  14. B

    styling

    Vill göra något med skotern, vad finns de att göra på en rev 550 -06? ni som gjort några fina grejer på skotern eran, hör av er. skicka bilder osv, ge mig förslag! mvh joel
  15. B

    Vart Är Snön?

    Varför kommer det ingen snö för? vad är det som är fel?
  16. B

    slutburk!

    Om jag vill bya slutburk för att få ett lite hårdare ljud i 550f-06. Om jag köper en slutburk med härligt ljud, måste ja hålla på att fixxa massa inställningar osv då? eller är det bara att sätta dit och köra?
  17. B

    Byta styre !

    Ska byta styre på rev 550f -06a.. Funderar på en sak, handagsvärmaren under handtaget på styret? är det bara att ta bort handtaget och det följer med? eller måste man förstöra själva värmaren under handtaget för att byta styre? MVH joel
  18. B

    rev 550f?

    Är den slö eller går den bra? :) har ja chans med dom andra 500 maskinerna?
  19. B

    Bestycka?

    Om ja köper effekt, varför måste jag bestycka om den? och hur gör man?
  20. B

    Nerdrevad rev 600 - 03?

    Nerdrevad? vad menar dom med det? och va är det bra för? blir det för och nackdelar?