Sökresultat

  1. xcOOb

    hemma med F7an! bludder och varvtal?

    Sv: hemma med F7an! blöddringen kan ju bero på gammal soppa, dåliga stift o div mer saker men börja med dom lätta grejorna..
  2. xcOOb

    hemma med F7an! bludder och varvtal?

    Sv: hemma med F7an! max varvet ska stämma rätt bra enligt va ja fått veta o tomgången är väl som den ska.. min ligger på 1700 tror ja.. tog upp mina portar förra veckan utan att byta nåt, o inget satt fast så packningarna följde med så fint så..
  3. xcOOb

    Byta till Fatbar.?

    ska funka, fixade de på polarens ski-doo -07.. bytte från org. till fat.. fällde in alla sladdar så inget syns också =)
  4. xcOOb

    bästa styret för 1000kr

    renthal(fatbar)
  5. xcOOb

    F7 -03 back?

    finns inte pirat lyktsköldar så du lär åka till puckot eller skicka efter från någon annan åf.. 700:- kostar dom..
  6. xcOOb

    Snopro

    sätt på en burk om du vill åt ljudet bara..
  7. xcOOb

    F7 -03 back?

    bengans exvis lr din ÅF.. 6-8k kostar den.. finns ej elback.. sök på back till f7 annars så hittar du en tråd om de..
  8. xcOOb

    Filmer vars hittar man dom?

    funkar prima för mig..
  9. xcOOb

    Servicemed. F5

    hur menar du? årtalen för årsmodell..
  10. xcOOb

    köpa variatorkit av fett brothers

    gåva funkar rätt bra.. funkat ett gäng gånger för mig iaf med ordrar mellan 5k-15k.. mest tur säkert.. hehe
  11. xcOOb

    Verktyg crossfire -07

    har du ingen ins. bok? mystiskt hehe
  12. xcOOb

    Billigaste gröna handskydden med fäste

    http://www.blocket.se/vi/14750978.htm?ca=5_s
  13. xcOOb

    Hmm vad är detta för stadsbo som inte vet bättre?

    hum.. vissa är inte som andra. finns mycket o gnälla på om man ska se allt så där.. alla kan inte gilla samma saker..
  14. xcOOb

    Handlingar vid färd

    de vet ja inte men kanske ett förarbevis istället för ett körkort då om man inte får köra skoter på sitt vanliga kort..
  15. xcOOb

    Handlingar vid färd

    de lär väl vara som för bil antar ja.. dvs o dom flesta fallen körkort.. en regplåt är väl bra o ha också.. =)
  16. xcOOb

    varför finns det inte nån bild/film kategori?

    brukar ju finnas på dom flesta fordons forumen på nätet så varför inte =)
  17. xcOOb

    Arctic cat sno pro 440, 2004

    om alla papper finns ska de väl gå o regga den i norge med..
  18. xcOOb

    Slutburk F7 med bra passform.

    precis.. =) -------- men fjädrar kostar ju bara nån krona o byta till längre.. tror inte du blir så mycket mer nöjd med en annan burk och om du inte vill betala mer så blrie nog inte bättre.. o pipor kostar ju lite mer och är ju av ett helt annat syfte man har de..
  19. xcOOb

    Slutburk F7 med bra passform.

    sök så hittar du flera trådar om burkar.. tikka.se har bra burkar.. men nästan alla dom där brukarna ser lika ut så vet inte vade du hade för burk som inte passformen va bra på.. sporttech burkarna sitter bra annars.. blackmagic också men dom där ser ju typ lika ut..
  20. xcOOb

    stänkan?!

    kör mer framåt :D