Har införskaffat en f7a efi -03 som gått 200mil..
Va ute och körde idag(i lössnö) och då tändes temp lampan efter någon minut för att sen inte sluta lysa även fast vi låtit skotern stå ett tag.. Vatten finns i mängder med glykol, har funkat tidigare i år.. Och systemet verkar vara som det ska...