Sökresultat

  1. xcOOb

    Back till F7an

    Skulle behövt back på min f7a -03.. Har hört att det inte ska vara nå bra på dom för det är nå problem och tänkte kolla om det stämmer. Men om inte vad kan de tänkas att ett backkit kostar och vart finnes detta!? mvh
  2. xcOOb

    Pro-XR 800 ( 2004 ) Värmeproblem... ?

    Har problem med kompisens pro xr -04 och vi har prövat absolut allt vi kunnat komma på.. Skotern blir varm efter ca 10-20min körning oavsett temp ute.. O är inte helt rudis på motorer så de mesta "vanliga" felen är sökta.. :( Alla tips välkommna även väldigt konstiga tips som kanske kan funka...
  3. xcOOb

    Värme problem(röd temp lampa) F7 -03

    Har införskaffat en f7a efi -03 som gått 200mil.. Va ute och körde idag(i lössnö) och då tändes temp lampan efter någon minut för att sen inte sluta lysa även fast vi låtit skotern stå ett tag.. Vatten finns i mängder med glykol, har funkat tidigare i år.. Och systemet verkar vara som det ska...