S
Reaktionspoäng
0

Blev medlem
Senast sedd

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • ok tack för tipset. jag kör med team rooster vikter (polaris serie 10 som är viktbara) i övrigt org. tycker dom funkar hyfsat men de är lite bökigt å ta ur dom så fort man ska ändra nåt. hade inge snö just förra året så när man åkte iväg första gångerna så fick man chansa lite innan man hitta rätt. Har köpt mig en slp pipa och pcv till i år så det är bara å börja om med vikterna. Men man får hoppas på lite mer snö så man kan va hemma å ställa in :)
    ok tack för tipset. jag kör med team rooster vikter (polaris serie 10 som är viktbara) i övrigt org. tycker dom funkar hyfsat men de är lite bökigt å ta ur dom så fort man ska ändra nåt. hade inge snö just förra året så när man åkte iväg första gångerna så fick man chansa lite innan man hitta rätt. Har köpt mig en slp pipa och pcv till i år så det är bara å börja om med vikterna. Men man får hoppas på lite mer snö så man kan va hemma å ställa in :)
    Tjena

    Såg att du haft mds vikter och shockwave helix tidigare. Är lite intresserad av hur dom grejorna funka för dig? är mest intesserad av att prova helixen, värkar kolockrent å kunna justera i fält men lite skeptisk då den inte värkar vara allt för vanlig bland folk.
    Tack på förhand mvh Samuel
    Tjena

    Såg att du haft mds vikter och shockwave helix tidigare. Är lite intresserad av hur dom grejorna funka för dig? är mest intesserad av att prova helixen, värkar kolockrent å kunna justera i fält men lite skeptisk då den inte värkar vara allt för vanlig bland folk.
    Tack på förhand mvh Samuel
  • Laddar…
  • Laddar…
  • Laddar…