T
Reaktionspoäng
0

Blev medlem
Senast sedd

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • Hej! Såg i en tråd att du köpt en ny Nytro XTX -11 för något år sedan, men att du hade bytt till en MTX -08 just nu. Vad var det som fick dig att byta, och är du nöjd med bytet? Jag funderar nämligen själv på om man skulle skaffa en längre än den XTX jag har nu :)
    Hej! Såg i en tråd att du köpt en ny Nytro XTX -11 för något år sedan, men att du hade bytt till en MTX -08 just nu. Vad var det som fick dig att byta, och är du nöjd med bytet? Jag funderar nämligen själv på om man skulle skaffa en längre än den XTX jag har nu :)
    Hej. Har ni sladdat något mot Gördalen. Jag talade med Hildur i veckan och hon sa att det var väldigt löst. Vi kommer upp nästa vecka och ska ju dra lite pulka oxå med familjen, kan bli jobbigt om det bara är löst puder. Mvh Anders Hahn
    Hej. Har ni sladdat något mot Gördalen. Jag talade med Hildur i veckan och hon sa att det var väldigt löst. Vi kommer upp nästa vecka och ska ju dra lite pulka oxå med familjen, kan bli jobbigt om det bara är löst puder. Mvh Anders Hahn
    Kan du mäta fjädern som jag ska köpa, hur många behöver jag? Den bör vara 45 mm?
    Kan du mäta fjädern som jag ska köpa, hur många behöver jag? Den bör vara 45 mm?
  • Laddar…
  • Laddar…
  • Laddar…