bigdog
Reaktionspoäng
0

Blev medlem
Senast sedd

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • Ja de hade ju inte varit så dumt. Värkar ju gå bra för dom nu. Ja de är härligt att ha en skoter igen som värkar hålla en hel Säsong:) å snön bara vräker ner just nu:)
    Ja de hade ju inte varit så dumt. Värkar ju gå bra för dom nu. Ja de är härligt att ha en skoter igen som värkar hålla en hel Säsong:) å snön bara vräker ner just nu:)
    De finns ju en del jobb. Beror ju lite på vad man sysslar med. Nä de är helt okej:) lär ju hinna med 100 150 mil till hoppas ja
    De finns ju en del jobb. Beror ju lite på vad man sysslar med. Nä de är helt okej:) lär ju hinna med 100 150 mil till hoppas ja
    E
    Haha.. ja världen är bra liten ibland :)

    När kommer du upp å kör i Gördalen då??
    Halloj fotomodellen. Jo du ska veta att jag är sugen när jag läser om när ni kör runt Stockholm. Nice och kul att du håller motorn varm. Rushen blir klar nästa vecka. Vi ses och höres
    Halloj fotomodellen. Jo du ska veta att jag är sugen när jag läser om när ni kör runt Stockholm. Nice och kul att du håller motorn varm. Rushen blir klar nästa vecka. Vi ses och höres
    Tackar för det! Sitter bara en 2" på nu och då är det lite marginal kvar med vajrar o sånt. Har inte järnkoll men tror att en tum till skulle gå! Mvh André
    Tackar för det! Sitter bara en 2" på nu och då är det lite marginal kvar med vajrar o sånt. Har inte järnkoll men tror att en tum till skulle gå! Mvh André
  • Laddar…
  • Laddar…
  • Laddar…