S
Reaktionspoäng
0

Blev medlem
Senast sedd

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • Var uppe förra helgen, är uppe i Marsliden och kör i helgen.


    Men nästa helg är det Arvidsjaur igen.
    Var uppe förra helgen, är uppe i Marsliden och kör i helgen.


    Men nästa helg är det Arvidsjaur igen.
    Inne på samma sak själv antingen nytro eller e-tec, den här jävla polarisen har grävt ett djupt hål i min plånbok
    Inne på samma sak själv antingen nytro eller e-tec, den här jävla polarisen har grävt ett djupt hål i min plånbok
    det lutar nog åt en yamaha . men det låter som arctic kommer med en del nya leksaker . men det är väl priset som avgör så vi fårse
    det lutar nog åt en yamaha . men det låter som arctic kommer med en del nya leksaker . men det är väl priset som avgör så vi fårse
    Låter hur härligt som helst, ska upp mellandagarna och prova på rmkn jag köpte inför säsongen (faktiskt i Arvidsjaur)

    Bara hoppas mattan håller ihop iår så man slipper köpa en ny, var en liten skada på den när jag köpte den

    Brukar se din M1000 när man kör till/från stugan ser ruggigt snygg ut
    Låter hur härligt som helst, ska upp mellandagarna och prova på rmkn jag köpte inför säsongen (faktiskt i Arvidsjaur)

    Bara hoppas mattan håller ihop iår så man slipper köpa en ny, var en liten skada på den när jag köpte den

    Brukar se din M1000 när man kör till/från stugan ser ruggigt snygg ut
    Ring mig angående detta, för det är lättare att förklara med ord misstänker jag.
    Hem 0960-13329 18.00-22,00
    Arb. Mob. 076-1278283
    hälsningar Per Stenvall
    Ring mig angående detta, för det är lättare att förklara med ord misstänker jag.
    Hem 0960-13329 18.00-22,00
    Arb. Mob. 076-1278283
    hälsningar Per Stenvall
    Tjenare, tänkte höra hur man kommer till 3 korsningen på skoterleden från akka mot krokträsk etc

    Kör man från dig ska det finnas en vänstersväng som går mot lefatsfjällen

    Tänkte höra hur man lättast tar sig dit sommartid?, bäcken som finns bara ett par meter efter man kört vänster skulle behöva en ny bro

    Hade tänkt försöka hinna bygga en sån i sommar om jag hittar dit
    Tjenare, tänkte höra hur man kommer till 3 korsningen på skoterleden från akka mot krokträsk etc

    Kör man från dig ska det finnas en vänstersväng som går mot lefatsfjällen

    Tänkte höra hur man lättast tar sig dit sommartid?, bäcken som finns bara ett par meter efter man kört vänster skulle behöva en ny bro

    Hade tänkt försöka hinna bygga en sån i sommar om jag hittar dit
  • Laddar…
  • Laddar…
  • Laddar…