Beretta
Reaktionspoäng
32

Blev medlem
Senast sedd

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • Hej L-O,

    Har du sålt Summiten??? såg inte att den fanns i din profil längre, däremot fanns ett tillskot (Yama)...
    sedan till en annan sak... jag har inte fått någon återkoppling av Norlander på frågan jag hade enligt nedan.

    Mvh Pierre
    Hej L-O,

    Har du sålt Summiten??? såg inte att den fanns i din profil längre, däremot fanns ett tillskot (Yama)...
    sedan till en annan sak... jag har inte fått någon återkoppling av Norlander på frågan jag hade enligt nedan.

    Mvh Pierre
    Du som har kontakter på forumet... jag har skickat ett mail till Webmaster utan något svar.
    Kan man ändra sitt "användarnamn" utan att döda profilen? med tanke på min avgång
    så ter det sig nog märkligt om jag behåller mitt användarnanm (Ordf. Sävast sk)

    Mvh Pierre
    Du som har kontakter på forumet... jag har skickat ett mail till Webmaster utan något svar.
    Kan man ändra sitt "användarnamn" utan att döda profilen? med tanke på min avgång
    så ter det sig nog märkligt om jag behåller mitt användarnanm (Ordf. Sävast sk)

    Mvh Pierre
    Jag vete tusan vad det är..66/67?

    Tror jag ska byta den mot nå kul, är inte så förtjust i SkiDoo..

    Men man vet aldrig..

    Tråkigt att höra att febern håller i sig.

    Är LIVRÄDD att bli sjuk nu, ska jobba ensam på butiken i flera veckor...skulle bli katastrof om jag inte kunde vara där...huvvaligen..

    Sov sött!

    MVH L-O
    Jag vete tusan vad det är..66/67?

    Tror jag ska byta den mot nå kul, är inte så förtjust i SkiDoo..

    Men man vet aldrig..

    Tråkigt att höra att febern håller i sig.

    Är LIVRÄDD att bli sjuk nu, ska jobba ensam på butiken i flera veckor...skulle bli katastrof om jag inte kunde vara där...huvvaligen..

    Sov sött!

    MVH L-O
    Haha de tar sig.. men feber ännu.. ligger mest.. jäkla rackel... sover bort tiden så ja blir frisk haha.. trist men de fungerar :)

    Jo jag såg!!! JÄKLAR! Den där måste vi också rusta upp! Årsmo?

    Jag kommer direkt när ja är frisk!

    /F
    Haha de tar sig.. men feber ännu.. ligger mest.. jäkla rackel... sover bort tiden så ja blir frisk haha.. trist men de fungerar :)

    Jo jag såg!!! JÄKLAR! Den där måste vi också rusta upp! Årsmo?

    Jag kommer direkt när ja är frisk!

    /F
    Tjena..hann tyvärr inte titta förbi medans jag var uppe

    Tänkte ju titta förbi på måndag men på söndag fick jag åka till sunderbyn och operera ut blindtarmen sen var det sängläge tills igår då jag åkte hem

    Men jag ska upp i höst och fixa till skotern byta matta etc så då kommer jag förbi
    Tjena..hann tyvärr inte titta förbi medans jag var uppe

    Tänkte ju titta förbi på måndag men på söndag fick jag åka till sunderbyn och operera ut blindtarmen sen var det sängläge tills igår då jag åkte hem

    Men jag ska upp i höst och fixa till skotern byta matta etc så då kommer jag förbi
  • Laddar…
  • Laddar…
  • Laddar…