wasted
Reaktionspoäng
0

Blev medlem
Senast sedd

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • dom ser jävligt taskiga ut, jag skulle nog bytt.
    men har du kollat slangarna från förgasarna?
    dom ser jävligt taskiga ut, jag skulle nog bytt.
    men har du kollat slangarna från förgasarna?
    Hejsan!
    Jag tog och fräste upp ett hål för lyset, sedan bara att passa in med lykthållaren och borra hål för alla fästen :)
    Använde en Dremel så det gick att vara ganska försiktig.
    Bör inte vara någon större risk att lexanet spricker bara man tar det lugnt
    Hejsan!
    Jag tog och fräste upp ett hål för lyset, sedan bara att passa in med lykthållaren och borra hål för alla fästen :)
    Använde en Dremel så det gick att vara ganska försiktig.
    Bör inte vara någon större risk att lexanet spricker bara man tar det lugnt
    tjena! jo de va ett tag sen ja byggde den! vet tyvärr inte av nån på rak arm men ja kan höra mig för och får ja nys om en så hör ja av mig.
    /andreas
    tjena! jo de va ett tag sen ja byggde den! vet tyvärr inte av nån på rak arm men ja kan höra mig för och får ja nys om en så hör ja av mig.
    /andreas
    tjena vet ej vilken iq du syfta på(har haft ett par) men ja köpte en annan nyss som ja tänkt köra me i vinter! men ska ja sälja i väg den så kan ja höra me dig först om du vill.
    tjena vet ej vilken iq du syfta på(har haft ett par) men ja köpte en annan nyss som ja tänkt köra me i vinter! men ska ja sälja i väg den så kan ja höra me dig först om du vill.
    Jo, det var mig nu träffade på. Har inte åkt någonting sen den dagen, men jag åker upp och blir uppe hela vecka 12 och 13, så då blir det åka av.... Hojta till om ni kommer dit!
    Jo, det var mig nu träffade på. Har inte åkt någonting sen den dagen, men jag åker upp och blir uppe hela vecka 12 och 13, så då blir det åka av.... Hojta till om ni kommer dit!
  • Laddar…
  • Laddar…
  • Laddar…