N
Reaktionspoäng
0

Blev medlem
Senast sedd

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • Har inte haft nå motorproblem. bytit rullarna i sekundärvariatorn och lager. kostade cirka 700kr.. Går riktigt fint i lössnö för att vara en ´´kort´ maskin. och grymt bra på leden. riktigt braallround skoter. ska fint att dra pulka med oxå. kolla nogrant efter sprickor. spec i bulkheaden. där sprickor dom oftast. går självklart att svetsa om och förstärka men de är ju en hel den att plocka ner då. 03an och 04an har lite låg (mjuk) dyna. Men de går att hitta en från en nyare maskin för inte så mkt pengar. Tycker du ska satsa på en 03a eller helst 04 då dom har kjedjehus. som ja hört av mycket folk så strulat och rasar diamond driven rätt ofta.. sekundären är billigare och lättare att skruva på 03an o 04an oxå.

    Min är en 04a men 05ans plast och dyna. gått cirka 700mil. back ny matta. riktigt bra skick. jag betalade 30k för den. så tycker inte du ska betala så mkt mer en så för en 03a eller 04a om inte dyna o plast o sånt är bytt. En ja vet sålde sin 06a F7 med öhlinare runt om värde 24k för 36 nu här i somras vh Fredric
    Har inte haft nå motorproblem. bytit rullarna i sekundärvariatorn och lager. kostade cirka 700kr.. Går riktigt fint i lössnö för att vara en ´´kort´ maskin. och grymt bra på leden. riktigt braallround skoter. ska fint att dra pulka med oxå. kolla nogrant efter sprickor. spec i bulkheaden. där sprickor dom oftast. går självklart att svetsa om och förstärka men de är ju en hel den att plocka ner då. 03an och 04an har lite låg (mjuk) dyna. Men de går att hitta en från en nyare maskin för inte så mkt pengar. Tycker du ska satsa på en 03a eller helst 04 då dom har kjedjehus. som ja hört av mycket folk så strulat och rasar diamond driven rätt ofta.. sekundären är billigare och lättare att skruva på 03an o 04an oxå.

    Min är en 04a men 05ans plast och dyna. gått cirka 700mil. back ny matta. riktigt bra skick. jag betalade 30k för den. så tycker inte du ska betala så mkt mer en så för en 03a eller 04a om inte dyna o plast o sånt är bytt. En ja vet sålde sin 06a F7 med öhlinare runt om värde 24k för 36 nu här i somras vh Fredric
  • Laddar…
  • Laddar…
  • Laddar…